Twitter are probleme, prefaţate de “Decesul Twitter” din România de acum câţiva ani; Serviciul pierde milioane de utilizatori lunar global

Autor:  | Publicat în:  Twitter 965 ori
<b>Twitter are probleme, prefaţate de “Decesul Twitter” din România de acum câţiva ani; Serviciul pierde milioane de utilizatori lunar global</b>&Icirc;n ciuda faptului că Twitter e oarecum mai apreciat &icirc;n mediu jurnalistic pentru credibilitatea informaţiilor postate pe acest serviciu (faţă de Facebook), se pare că reţeaua de socializare are probleme. &Icirc;n ultimul trimestru Twitter...

În ciuda faptului că Twitter e oarecum mai apreciat în mediu jurnalistic pentru credibilitatea informaţiilor postate pe acest serviciu (faţă de Facebook), se pare că reţeaua de socializare are probleme. În ultimul trimestru Twitter a avut teoretic în jur de 320 de milioane de utilizatori activi lunar, dar numărul ar fi fost de fapt mai mic.

Astfel, aflăm că Twitter a început să includă în statisticile sale SMS Fast Followers, adică persoanele care folosesc serviciul exclusiv prin SMS. Ei bine, dacă excludem acei utilizatori, Twitter a scăzut de la 307 milioane de utilizatori activi la 305 milioane în ultimele luni. Dacă luăm în calcul numărul iniţial, cei 320 de milioane înseamnă o creştere de 9% faţă de anul anterior.

O creştere se înregistrează şi la nivel de venituri, cu 710 milioane de dolari faţă de 479 milioane cu un an înainte. Cu toate acestea, per total în 2015 compania a pierdut 521 de milioane de dolari faţă de 577 milioane în 2014, dar măcar pierderile au scăzut. Cu un CEO schimbat toamna trecută şi un picaj masiv luna trecută, care a durat chiar şi o zi în ţara noastră, Twitter nu prea arată bine acum.

Sosirea lui Jack Dorsey drept CEO a adus multe schimbări în organigramă, provocând ceva confuzie. Zvonurile afirmă că Twitter ar pregăti un timeline în stil Facebook, care nu va mai afişa tweeturile în mod cronologic. Luând în calcul cel mai rău scenariu şi anume un faliment în următorii 2 ani, am putea să ne gandim la o alternativă, precum aplicaţia Peach, care există doar pe iOS deocamdată.

S-a mai discutat în ţara noastră despre “Decesul lui Twitter” cu câţiva ani în urmă, serviciul pierzându-şi din popularitate rapid în România prin 2012 - 2013. Putem spune că a fost o prefaţă legat de ceea ce avea să urmeze la nivel global.

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×