Spy Shop Black Friday 2017

[UPDATE - Răspuns oficial Vodafone România] - Vodafone Timișoara încheie un abonament unei familii de surdo-muți, fără ca aceștia să-l dorească de fapt

Autor:  | Publicat în:  Vodafone 3.138 ori
<b>[UPDATE - Răspuns oficial Vodafone România] - Vodafone Timișoara încheie un abonament unei familii de surdo-muți, fără ca aceștia să-l dorească de fapt</b>Dacă anterior aflam despre un scandal marca Telekom &icirc;n Timișoara, iată că acum este și r&acirc;ndul unei pățanii ce s-a desfășurat &icirc;n tabăra Vodafone, tot &icirc;n orașul de pe malurile Begăi. Mai precis, aflăm despre problema...

Dacă anterior aflam despre un scandal marca Telekom în Timișoara, iată că acum este și rândul unei pățanii ce s-a desfășurat în tabăra Vodafone, tot în orașul de pe malurile Begăi. Mai precis, aflăm despre problema întâmpinată de o familie de surdo-muți ce a vizitat un magazin Vodafone pentru a-și încărca cartelele.

Potrivit informațiilor dezvăluite, cei doi au venit la magazinul în cauză cu 50 lei și cu o mică hârtie pe care erau trecute numerele de telefon ce aveau să fie încărcate fiecare cu câte 4 euro. Deși lucrurile păreau a fi destul de simple în acest caz, se pare că totul a luat o întorsătură nefericită pentru ei în momentul în care angajații Vodafone le-au încheiat abonamente.

Situația ne este prezentată de către fiica celor doi prin intermediul clipului video de mai sus realizat de publicația Viptim.ro. Cu toate că Vodafone are în portofoliu un astfel de abonament destinat persoanelor cu deficiențe, vâzând declarațiile din clip, nu credem ca persoanele în cauză au venit în magazin cu intenția de a-și face un asemenea abonament.

Totuși, reprezentații magazinului Vodafone din Timișoara, sugerază faptul că cei doi au fost de acord cu oferta prezentată și au semnat ulterior contractul. Aflăm totodată că fiica acestora a făcut reclamații atât la Oficiul pentru Protecția Consumatorului, cât și la Vodafone. Rămâne să vedem cum va evolua acest caz, și ce măsuri va lua Operatorul.

[UPDATE] - Am solicitat o reacție oficială din partea Vodafone România, iar reprezentanții acestora ne-au comunicat următoarele: “Dorim să oferim tuturor utilizatorilor noştri cea mai bună experienţă în reţeaua Vodafone şi, în situaţia prezentată de dumneavoastră, am ajuns la o soluţie favorabilă clientului. Solicitarea iniţială a  utilizatorului a fost rezolvată cu succes, proces în care nu s-a pierdut nimic din punct de vedere al creditului iniţial. Între timp, în urma unui nou dialog cu utilizatorul, am decis, de comun acord, revenirea de la abonamentul solicitat de client, la utilizarea Cartelei Vodafone”.

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×