Cu o serie foarte lungă de teasere şi scăpări în faţa sa, BlackBerry Priv e gata să primească rolul de salvator al companiei canadiene, care pentru scurtă vreme îi aparţinuse lui Passport cu multe luni în urmă. Se pare că Priv a fost o idee inspirată, de vreme ce veniturile BB au crescut.
Conform BBC News, BlackBerry a anunţat că a obţinut venituri de 548 de milioane de dolari în trimestrul 3 al anului 2015, adică în lunile septembrie, octombrie şi noiembrie. Suma reprezintă o creştere cu 12% faţă de aceeaşi perioadă în anul 2014, iar modelul Priv a fost lansat înainte de finalul trimestrului 3, deci vânzările sale au contribuit la această evoluţie.
John Chen, CEO BlackBerry se declară încântat de creştere, subliniind că zona de software enterprise a câştigat mult teren şi a adus creşteri substanţiale de profit. BlackBerry Priv a avut parte de cerere destul de bună din partea publicului de la debutul sau din noiembrie. El a avut stocurile epuizate la multiple magazine online, dar şi fizice.
Walmart şi Best Buy au fost nevoite să îşi reîmprospăteze stocul spre exemplu, ca şi Amazon. Priv e primul telefon cu Android de la BlackBerry şi probabil nu şi ultimul, existând zvonuri despre un model cunoscut drept BlackBerry Vienna.


