Un raport marca Wall Street Journal ne aduce astăzi la cunoștiință faptul că cei de la Google pregătesc un update interesant pentru browser-ul Chrome (atât în versiunea mobilă, cât și desktop). Actualizarea cu pricina ce va sosi în doar câteva săptămâni, ne va aduce o funcție de tip ad-block proprie care cel puțin la prima vedere ni se pare de-a dreptul inedită ținând cont de faptul că vine direct din partea Google care deține serviciu de advertising Adsense.
Se pare totuși că acest tool ad-block nu va scoate toate reclamele de pe web, ci doar pe acelea pe care Google le consideră a contribui la o experiență neplăcută de navigare in-browser. Mai aflăm și faptul că marele G dorește ca prin lansarea acestui tool să reducă utilizarea de extensii ad-block provenite din partea surselor 3rd party care elimină toate reclamele de pe web.
Printre acele reclame pe care soluția Google le va bloca se numără cele pop-up, reclamele video care pornesc automat cu sunet, dar și acele reclame de tip numărătoare inversă.


