Instagram îşi schimbă logo-ul şi lookul aplicaţiilor sale; Publicul nu e mulţumit!

Autor:  | Publicat în:  Aplicatii 1.267 ori
<b>Instagram îşi schimbă logo-ul şi lookul aplicaţiilor sale; Publicul nu e mulţumit!</b>Ne-am obişnuit deja de ceva vreme cu logo-ul Instagram, acel pătrat cu colţuri rotunjite, în forma unei camere foto şi amintind de aparatele foto din alte vremuri. Ei bine, parcă de nicăieri Instagram şi-a schimbat azi logo-ul, dar şi lookul aplicaţiilor

Ne-am obişnuit deja de ceva vreme cu logo-ul Instagram, acel pătrat cu colţuri rotunjite, în forma unei camere foto şi amintind de aparatele foto din alte vremuri. Ei bine, parcă de nicăieri Instagram şi-a schimbat azi logo-ul, dar şi lookul aplicaţiilor sale, spre nemulţumirea a destul de mulţi fani.

Compania deţinută de Facebook s-a axat pe modificări de design aduse aplicaţiilor de pe iOS. Toate acest softuri au acum un design "plat" al iconurilor, potrivindu-se cu lookul UI-ului iOS. Pe lista de aplicaţii actualizate se număra Boomerang, Hyperlapse şi Layout, toate aflate sub tutela Instagram. Între timp, dintre toate doar aplicaţia Instagram de bază a primit şi modificări de design la nivel de interfaţă.

Noul Instagram pe iOS si Android

Acum primim meniuri alb/negru, care vor scoate în evidenţă culorile din fotografiile şi clipurile video din news feed. Aceasta e pentru prima oară în ultimii 5 ani când Instagram trece printr-o astfel de schimbare de look. Comunitatea globală Instagram partajează peste 80 de milioane de fotografii şi clipuri zilnic şi sunt curios şi câţi utilizatori va pierde serviciul odată cu schimbarea să de imagine.

Găsiţi aici o colecţie de Tweeturi care ironizează noul logo şi UI. Vouă cum vi se par?

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×