Snapchat va primi un refresh la capitolul design în perioada următoare

Autor:  | Publicat în:  Aplicatii 1.284 ori
<b>Snapchat va primi un refresh la capitolul design în perioada următoare</b>Vestea săptămânii în zona aplicațiilor de socializare este aceea că Snapchat va primi un update major la nivel de design, dezvoltatorii pregătind noutăți interesante. Printre acestea se numără și sortarea poveștilor în funcție de

În timpul în care până și YouTube vrea să adopte funcție de Stories inventată de Snapchat, părintele clipurilor de 10 secunde unde toți au față de câine sau alte filtre hazlii, încearcă încă o dată să se salveze de la faliment. 

Chiar dacă toți au impresia că Snapchat e extrem de popular, respectiv aduce o grămadă de bani, situația nu este chiar așa, datorită faptului că Instagram (adică Facebook) a copiat fără nici remușcare majoritatea funcțiilor de pe Snapchat, compania e în pierdere cu 30 milioane dolari în ultimul trimestru. Respectiv, nu au de ales între “Totul sau nimic!”, așa că săptămânile acestea se va lansa un redesign major al aplicației. 

Ce se va schimba? 

Ideea de bază în noul Snapchat va fi ca prietenii și tot ce e legat de share-uri, discuții,  să se afle în partea stângă de la cameră, iar brand-urile, influencerii și tot ce e legat de căutare și consum de content în partea dreaptă.

Snapchat

Până acum, clipurile Stories, care dispar în 24 de ore aveau o pagină aparte și erau amestecate la grămadă cu conținut de la prieteni și brand-uri, ceea ce crea o experiență tare încâlcită. Pe lângă faptul că mini-videourile și chat-urile cu prietenii sunt plasate în partea stângă, acestea sunt ordonate în așa fel, încât prioritate să aibă contentul de la cei mai buni prieteni, nu de la oamenii care postează într-una. 

Totodată, în tab-ul Discover, unde se află content de la publicații și influenceri, totul va fi sortat în funcție de ce consumă mai mult utilizatorul, spre deosebire de Facebook și Instagram unde este afișat contentul popular, nu neapărat cel de care ai nevoie. Mai mult ca atât, o echipă de editori din echipa Snapchat va modera fiecare video făcut de publicații și de influenceri pentru a se asigura de calitatea conținutului și cel mai important, vor încerca să filtreze știrile false . 

Prin filtrarea conținutului în pagina Discover și separarea la ce postează prietenii și ce postează restul, Snapchat ar putea reintra în lupta pentru atragerea a cât mai mulți useri. În prezent, în aplicație zilnic sunt generate 3.5 miliarde de snap-uri (video scurte). Ăsta e un număr enorm, dar care oricum nu îi ajută să concureze cu Facebook și Instagram. Aceste schimbări pot indispune de la început utilizatorii, însă fiecare schimbare în oricare aplicație are același efect. Cert este că Snapchat trebuie să se resemneze cu faptul că Instagram a copiat practic toate funcțiile lor (Stickerele, Stories, Fețele animate) și să găsească alte metode prin care ar atrage noi utilizatori. 

Noul redesign va ajunge în aceste săptămâni pe aplicațiile Android și iOS. Din ce înțeleg eu, cel mai mare avantaj pe care îl are Instagram este suportul și legătura cu Facebook. Plus la toate, Snapchat este o platformă folosită în mare parte de adolescenți, în timp ce Instagram are și o bună parte de useri care au mai mult de 15 ani. 

⚡ -3% din preț pe QuickMobile dacă folosești cuponul: QUICK202
Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×