Fail Hard Review (Samsung Galaxy A5): cascadorii cu motociclete şi o fizică foarte bună (Video)

Autor:  | Publicat în:  Jocuri 603 ori
<b>Fail Hard Review (Samsung Galaxy A5): cascadorii cu motociclete şi o fizică foarte bună (Video)</b>Atunci c&acirc;nd am testat telefonul Samsung Galaxy A5, am testat şi jocul Fail Hard pe acest device, un titlu bazat pe cascadorii cu motociclete. Jocul e disponibil gratuit in Play Store şi a fost lansat &icirc;nt&acirc;i pe Windows Phone şi iOS,...

Atunci când am testat telefonul Samsung Galaxy A5, am testat şi jocul Fail Hard pe acest device, un titlu bazat pe cascadorii cu motociclete. Jocul e disponibil gratuit in Play Store şi a fost lansat întâi pe Windows Phone şi iOS, apoi pe Android.

Veţi face cascadorii cu motocicleta şi cu alte vehicule şi veţi avea parte de o fizică bună în acest joc. Există zeci de nivele diferite şi fundaluri diferite şi veţi ajunge într-un mediu urban, pe plajă, în pădure sau într-un şantier, spre exemplu. Pe măsură ce progresaţi veţi aduna monede şi veţi debloca noi vehicule şi upgrade-uri pe care le puteţi cumpăra apoi.

Şi personajul care foloseşte vehiculul poate fi schimbat, dacă doriţi. Controlul e foarte simplu şi implică pur şi simplu accelerarea şi apăsarea butonului  jump, cu menţiunea că încă o apăsare înseamnă catapultarea pilotului de pe vehicul. Veţi putea şi să înclinaţi pilotul înainte sau înapoi pentru a schimba unghiul saltului de pe trambulină. Evident deseori veţi cădea pe părţile sensibile ale pilotului, observând cum se deformează corpul său, cu fizică ragdoll bună.

Ideea este să adunaţi monedele şi să parcurgeţi măcar o parte din circuitul de cascadorii, obţinând cel puţin una dintre cele 3 stele disponibile. În fundal avem o muzică rock generica şi sample-uri bazate pe bas mai mult decât pe chitară. Veţi putea chiar să deblocaţi un jetpack la un moment dat, dar şi un ATV şi să cumpăraţi şi o foarte utilă casca.

Veţi sparge sere, cădea în piscine, zbura de pe trambuline şi intră prin conduce. Titlul e amuzant şi cascadoriile variate, iar noi îi acordăm nota 9 din 10. Îl descărcaţi de aici pentru Android, de aici pentru iOS sau de aici pentru Windows Phone.

Samsung Galaxy A5, prețuri actualizate:

Fail Hard Review (Samsung Galaxy A5)