Fast Like A Fox Review (Allview P8 Energy Pro): platformer simpluț, atât de simplu încât ar merge şi pe ceas (Video)

Autor:  | Publicat în:  Jocuri  Android  Allview 1.123 ori
<b>Fast Like A Fox Review (Allview P8 Energy Pro): platformer simpluț, atât de simplu încât ar merge şi pe ceas (Video)</b>Fast Like A Fox vrea să fie un platformer excelent, că Mario sau Mega Man, dar sfârşeşte prin a fi un Flappy Bird ar platfomerelor, extrem de uşor de jucat, ba chiar mă întreb cum de nu a ajuns şi pe smartwatch-uri. Jocul a fost testat de noi pe Allview

Fast Like A Fox vrea să fie un platformer excelent, ca Mario sau Mega Man, dar sfârşeşte prin a fi un Flappy Bird ar platfomerelor, extrem de uşor de jucat, ba chiar mă întreb cum de nu a ajuns şi pe smartwatch-uri. Jocul a fost testat de noi pe Allview P8 Energy Pro şi e gratuit in Play Store.

Nivelele din acest platformer sunt foarte scurte, chiar şi pentru un titlu de mobil şi necesită atenţie maximă şi reflexe bune. Designul minimalist e atractiv şi mă duce cu gândul la IKEA, la Monument Valley, la iOS 7 şi tot ce mai e minimalist în ziua de azi. Trebuie doar să alergaţi şi săriţi în Fast Like a Fox şi să adunaţi bijuteriile din cale.

Fast Like A Fox

Nu mă întrebaţi ce face o vulpe cu bijuterii şi giuvaieruri, pentru că nimeni nu ştie. Level design-ul e foarte angular şi contează foarte mult viteza cu care sări şi aterizezi pe anumite zone. E drept că e cam riscant să îţi calculezi salturile de pe un triunghi sau altul, ca un gamer obişnuit cu pantele line. Veţi putea partaja scorurile şi să vă înscrieţi  pe un leaderboard, iar nivelul de dificultate e scăzut aici.

Vedem şi un ghost al sesiunii noastre trecute de gameplay, iar ca orice joc gratis avem şi reclame incluse. Muzica de fundal e destul de funky, iar jocul are un aer retro şi e destul de distractiv cel puţin pentru un weekend. Îi dăm notă 8 din 10 şi îl descărcaţi de aici pentru Android, sau de aici pentru iOS. Subliniem şi modalitatea de control prin apăsări pe spatele handset-ului, total inedită!

Prețul actualizat al telefonului pe care am jucat acest joc, îl puteți afla de pe eMAG.ro.

Review Fast Like A Fox, jucat pe telefonul Allview P8 Energy Pro