Bad Piggies review - cel mai atractiv joc de la Rovio de la primul Angry Birds Încoace (Video)

Autor:  | Publicat în:  Aplicatii Telefoane 2.074 ori
<b>Bad Piggies review - cel mai atractiv joc de la Rovio de la primul Angry Birds Încoace (Video)</b>Ați aflat cu siguranță că Rovio a lansat jocul Bad Piggies pe Android, mult așteptatul titlu care ne permite să jucăm cu porcii din Angry Birds și nu cu păsările nervoase de această dată. Jocul este disponibil gratuit în Google Play Store și...

Ați aflat cu siguranță că Rovio a lansat jocul Bad Piggies pe Android, mult așteptatul titlu care ne permite să jucăm cu porcii din Angry Birds și nu cu păsările nervoase de această dată. Jocul este disponibil gratuit în Google Play Store și are și o variantă HD, disponibilă tot gratuit, dar cu reclame.

Am testat Bad Piggies pe Sony Xperia Tablet S și nu ne-am mai putut dezlipi de ecran. Titlul seamănă mai mult cu Amazing Alex și mai puțin cu Angry Birds, datorită elementelor de puzzle fizic + celor de asamblare ale unor gadgeturi și vehicule. Ideea e simplă: aveți câteva pătrate gri în care trebuie să plasați cutii de lemn, motoare, elice, aripi, baloane, roți, rotițe și umbrele, pentru a construi un vehicul trăznit cu care să deplasați un porc verde din punctul A în punctul B. Deseori punctul B se afla după o pantă, după un obstacol sau un câmp minat cu TNT.

Bad Piggies

Puteți include și TNT în construcția voastră pentru o propulsie extra a porcușorului. De obicei un nivel are 3 ținte, care includ atingerea destinației, să treceți linia de finish cu vehiculul nevătămat, completarea nivelului într-un timp limită sau colectarea de steluțe. 3 achievementuri de acest gen înseamnă 3 steluțe, un rating pe care îl știți de la Angry Birds. Odată ce găsiți anumite cranii în joc se vor debloca nivele bonus și odată ce terminați câte o serie de nivele se deblochează Sandbox, o colecție de nivele Bad Piggies unde puteți combina zeci de elemente într-un mega vehicul, pentru a da frâu liber creativității. Aveti la dispozitie aici peste 60 de nivele de distractie!

Imaginați-vă un soi de motocicletă cu aripi, baloane, balast și arcuri. Cam așa arată vehiculele din Bad Piggies, un joc de nota 10, pe care trebuie neapărat să îl descărcați. Versiunea standard e aici, iar cea HD aici.