Flappy Bird review: controversat nejustificat, overhyped și stresant, prezentat pe tableta Evolio X8 Fusion (Video)

Autor:  | Publicat în:  Jocuri 1.754 ori
<b>Flappy Bird review: controversat nejustificat, overhyped și stresant, prezentat pe tableta Evolio X8 Fusion (Video)</b>Dacă vreți să simțiți stresul echivalent statului la coadă la impozite sau așteptatului la semafor, acum există un joc pentru asta. Se numește Flappy Bird și era atât de enervant, încât până și creatorul său a ajuns să îl urască. în...

Dacă vreți să simțiți stresul echivalent statului la coadă la impozite sau așteptatului la semafor, acum există un joc pentru asta. Se numește Flappy Bird și era atât de enervant, încât până și creatorul său a ajuns să îl urască. în următoarele rânduri îl analizăm, testat pe tableta Evolio X8.

Vă reamintesc că tableta o puteți câștiga la concursul nostru și evident că Flappy Bird, jocul de 800 Kb a rulat excelent pe acest device. Acesta este un titlu cu grafică pixelată și cu o pasăre care încearcă să treacă printre conducte. Acele conducte sunt furate direct din Super Mario, iar pentru a control pasărea trebuie doar să apăsați ușor pe ecran o singură dată.

Fiecare apăsare înseamnă o ușoară redresare de nivel și înaripata progresează printre țevi. Problema e că jocul e greu și e greu și să ajungi la cadența ideală pentru a te strecura printre țevi. Personal nu am reușit să fac un scor mai mare de 6, dar sunt oameni care au ajuns și până la 50. Acesta este un joc cu o popularitate nejustificată, enervant, stresant și o lecție de marketing pentru cei interesați: "cum să faci tam tam pe nimic".

Nu avem link de download să vă dăm, dar găsiți APK-ul pe web, dacă îl căutați cu atenție. . Noi îi dăm nota 5 din 10 acestui joc.

Evolio X8 Fusion prețuri actualizate:

Flappy Bird