Star Wars Assault Team review (ASUS VivoTab Note 8): un joc 3D cu cărți și personaje originale din Star Wars, bazat cam mult pe grinding (Video)

Autor:  | Publicat în:  Jocuri 1.050 ori
<b>Star Wars Assault Team review (ASUS VivoTab Note 8): un joc 3D cu cărți și personaje originale din Star Wars, bazat cam mult pe grinding (Video)</b>Star Wars Assault Team e total diferit de ce vă așteptați când auziți de un titlu Star Wars. Nu e vreun Angry Birds sau vreun KOTOR, ci mai degrabă un joc 3D turn based cu cărți. Am testat acest titlu pe ASUS Vivotab Note 8 și ce a ieșit vedeți...

Star Wars Assault Team e total diferit de ce vă așteptați când auziți de un titlu Star Wars. Nu e vreun Angry Birds sau vreun KOTOR, ci mai degrabă un joc 3D turn based cu cărți. Am testat acest titlu pe ASUS Vivotab Note 8 și ce a ieșit vedeți mai jos.

Acest joc e disponibil pe toate platformele mari și a debutat cu câteva luni în urmă, fiind disponibil gratuit. Avem de-a face cu un joc de cărți cu atribute diferite, un fel de Magic the Gathering mult mai simplu și mai bazat pe acțiune. Creație a celor de la Lucas Arts, Star Wars Assault Team aduce personajele originale din seria Star Wars, precum Han Solo, Chewbacca, R2D2 și Luke Skywalker.

Star Wars Assault Team review (ASUS VivoTab Note 8)​

Bătăliile au loc în regim turn based, iar personajele au abilități speciale. Chewbacca spre exemplu poate să atragă toți inamicii spre el, în vreme ce R2D2 are un șoc electric special. Veți apăsa pe inamici pentru a ataca și va trebui să stați cu ochii pe bară de HP și bara de atac special, care se încarcă. Fiecare personaj poate folosi itemuri care îi îmbunătățesc atributele și atacurile speciale.

Veți face mult grinding în acest joc pentru a progresa, iar misiunile din acest joc pot fi rejucate cu un grad mai mare de dificultate pentru a obține o răsplată mai bună. Veți aduna și cărți cu personaje, iar misiunile vor costa energie pentru a le juca. Există și multiplayer aici și pachete de cărți care aduc beneficii. Există și un concept de afinitate a personajelor cu itemurile, deci mare atenție ce upgrade-uri faceți.

îi acordăm acestui titlu o notă de 8.7 din 10 și aflați că el nu e chiar un joc pentru oricine.

îl descărcați de mai jos:

ASUS Vivotab Note 8 prețuri actualizate: