Stubies review (iPad Mini): un puzzle original cu feeling de Bomberman (Video)

Autor:  | Publicat în:  Jocuri 678 ori
<b>Stubies review (iPad Mini): un puzzle original cu feeling de Bomberman (Video)</b>E drept că a trecut ceva vreme de când am jucat Stubies, dar îmi amintesc perfect ce tip de joc este acesta. Avem de-a face cu un puzzle cu o serie de creaturi amuzante cu capul pătrat, care merg de colo colo într-un spațiu ce uneori amintește de...

E drept că a trecut ceva vreme de când am jucat Stubies, dar îmi amintesc perfect ce tip de joc este acesta. Avem de-a face cu un puzzle cu o serie de creaturi amuzante cu capul pătrat, care merg de colo colo într-un spațiu ce uneori amintește de un labirint.

Cea mai potrivită comparație aici ar fi cu Bomberman, doar că aceste creature (Stubies) nu pun bombe la fel de des. Am testat acest joc pe iPad Mini și aflați că el costă doar un dolar. Aveți la dispoziție 60 de nivele în 4 universuri diferite și cu tematici diferite. La baza Stubies este un puzzle pe bază de potrivire de culori, astfel că trebuie să faceți omuleți de aceeași culoare să se ciocnească pentru a se dizolva.

Stubies​

Dacă se ciocnesc doi omuleți de culori diferite și rămân așa prea multe secunde, ei devin de piatră și dacă se întâmplă asta de câteva ori veți pierde nivelul. Există și creaturi cu cap de culoarea curcubeului, care declanșează runde bonus, iar la fiecare 10 sau 20 de nivele apare o nouă mecanică de joc. Avem omuleți cu cheița, omuleți care detonează totul în calea lor sau care pot fi folosiți pentru a crea poduri peste apă.

Pe un astfel de Stubie puteți să apăsați oricând pentru a-l face să intre în pământ și să scăpați temporar de o grijă, în vreme ce potriviți culorile celorlalți. Pe măsură ce trec nivelele gameplay-ul se accelerează, până ce jocul devine cu adevărat greu și frustrant. Acest titlu nu e foarte complex, iar grafică sa e destul de atractiv. Stubies merită un 9 și se descarcă de aici.

Gasiți tableta iPad Mini la reducere în acest moment pe eMAG.ro.

Stubies review

⚡ Mulțumim că ne citești! :) ❤️ Azi ne și poți susține prin cumpărături de Black Friday făcute prin link-urile noastre de afiliere: