Angry Birds Seasons Winter Wonderham review: Încă un release de Crăciun, cu auroră boreală și multă gheață (Video)

Autor:  | Publicat în:  Mobile Games 1.145 ori
<b>Angry Birds Seasons Winter Wonderham review: Încă un release de Crăciun, cu auroră boreală și multă gheață (Video)</b>Nu se putea să treacă un Crăciun fără un nou release special Angry Birds Seasons, astfel că am testat noul Winter Wonderham recent. Jocul a apărut pe 1 decembrie și are un concept interesant: oferă 25 de nivele asociate zilelor până la Crăciun...

Nu se putea să treacă un Crăciun fără un nou release special Angry Birds Seasons, astfel că am testat noul Winter Wonderham recent. Jocul a apărut pe 1 decembrie și are un concept interesant: oferă 25 de nivele asociate zilelor până la Crăciun și în fiecare zi se mai deblochează un nivel.

Am testat jocul pe ASUS PadFone 2 și am jucat cele 10 nivele disponibile până acum. Noile elemente sunt reprezentate de gheață și zăpadă, pe prima alunecând diferite elemente și porci, iar prin a doua trecând păsările că prin brânză. Apoi avem o auroră boreală în fundal și sunetul permanent de clinchet de clopoței, plus elemente în fundal precum cadouri, porci cu căciuli de elfi, oameni din turtă dulce, căciuli de Moș Crăciun și altele.

Angry Birds Seasons Winter Wonderham

Gameplay-ul este relativ simplu, iar acest release este ca de obicei gratuit, cel puțin pe Android. Printre păsările oferit în joc se numără și cea galbenă care se umflă ca un balon sau cea roz, care scoate o serie de bule colorate, ce vor ridica odată cu ele porci, cutii și pietre. Angry Birds Seasons Winter Wonderham e un joc distractiv de Crăciun care primește de la noi nota 9 din 10. El nu e foarte greu, desi are cateva nivele destul de enervante. îl puteți descărca de aici.