Animation Throwdown Review (Google Pixel XL): bătălie în cărţi de joc cu personaje şi animaţii haioase (Video)

Autor:  | Publicat în:  Jocuri  Google 749 ori
<b>Animation Throwdown Review (Google Pixel XL): bătălie în cărţi de joc cu personaje şi animaţii haioase (Video)</b>Auzisem că există un joc care combina Family Guy cu Bob's Burgers şi cu Futurama, dar parcă nu îmi venea să cred. Ei bine, el există şi se numeşte Animation Throwdown. E gratuit in Play Store şi l-am testat pe Google Pixel XL. Acest titlu e pe bază de..

Auzisem că există un joc care combina Family Guy cu Bob's Burgers şi cu Futurama, dar parcă nu îmi venea să cred. Ei bine, el există şi se numeşte Animation Throwdown. E gratuit in Play Store şi l-am testat pe Google Pixel XL. Acest titlu e pe bază de bătălii în cărţi, în stil Hearthstone sau Plants vs Zombies Heroes, doar că mai simplist.

Animaţiile care îşi împrumută personajele acestui titlu sunt Bob's Burgers, Family Guy, Futurama sau American Dad, dar şi King of the Hill. Conceptul e foarte simplu: etalam până la 5 cărţi, fiecare cu atribut de atac şi atribut de viaţă reprezentat de cifre. Adversarul etalează şi el cărţi şi ele se vor duela, fiecare atac scăzând HP-ul cărţilor şi uneori şi lovind direct şi personajul cu care jucăm, care are propriile puncte de viaţă.

Animation Throwdown

Odată ce personajul pierde toată viaţa e game over. Putem face şi combinaţii de cărţi, putând aplica costume sau tematici fiecărui personaj, precum Teddy sau Gene din Bob's Burgers. Pentru a debloca combo-uri noi facem Research, combinând cărţi şi cheltuind resurse, iar aici apare şi un timer ce uneori poate dura şi 8 ore. Campania include 90 de nivele şi evident avem şi lupte PvP cu alti gameri şi provocări zilnice, uşor de îndeplinit.

De altfel, întregul joc mi-a dat senzaţia că e cam uşurel şi nu am pierdut aproape nici un duel. E infinit mai puţin complex decât Hearthstone, asta e sigur. Ce e haios e felul în care e gândit fiecare atac sau personaj, dar din păcate nu avem şi vocile originale ale gogomanilor din animaţii. Ar fi fost genial să auzim comentariile sarcastice ale lui Stewie, dar se pare că nu au fost bani.

Titlul rămâne distractiv şi oarecum satisfăcător prin numărul mare de victorii pe care îl veţi repurta. Atenţie şi la atributele cărţilor, care pot bloca lovituri, să devină vampiri, să se pună scut şi multe altele. Jocul ia nota 9.2 din 10 şi îl descărcaţi de aici pentru Android, sau de aici pentru iOS.

Google Pixel XL, prețuri actualizate:

Review joc Animation Throwdown, prezentat pe telefonul Google Pixel XL