Batman Arkham Underworld Review (Motorola Moto Z Play): în sfârşit jucam şi cu eroii negativi din Gotham (Video)

Autor:  | Publicat în:  Jocuri  Motorola  Lenovo 992 ori
<b>Batman Arkham Underworld Review (Motorola Moto Z Play): în sfârşit jucam şi cu eroii negativi din Gotham (Video)</b>Dacă v-aţi plictisit să tot jucaţi cu Batman, Robin sau Superman, în sfârşit există un joc în care putem fi de partea răului în Gotham. Se numeşte Batman Arkham Underworld şi l-am testat pe Android. E gratuit in Play Store şi l-am jucat pe Motorola..

Dacă v-aţi plictisit să tot jucaţi cu Batman, Robin sau Superman, în sfârşit există un joc în care putem fi de partea răului în Gotham. Se numeşte Batman: Arkham Underworld şi l-am testat pe Android. E gratuit in Play Store şi l-am jucat pe Motorola Moto Z Play.

Avem de-a face cu un titlu lansat în vara lui 2016, un joc în gen Clash of Clans, dacă e să forţăm puţin comparaţia. Avem un base builder şi apoi ne folosim unităţile pentru modul campanie şi PvP. Ne putem alătura unor ghilde şi folosi eroi ca Mr. Freeze, Harley Quinn, Killer Croc, Bane sau Riddler. Fiecare are o abilitate specială, Harley aruncând cu o tureta, iar Riddle curentând cu un fulger verde inamicii.

Ne deplasăm cu tap pe harta izometrică cu care operăm şi putem da zoom in şi out cât dorim, descoperind medii bine randate şi anti eroi desenaţi excelent. Ne vom duela cu mafiotul Carmine Falcone şi vom actualiza baza, dar şi unităţile noastre. Eroii au puteri deblocabile, iar baza trebuie dotată cu turete, mine şi alte mecanisme defensive, pentru că puteţi fi atacaţi şi să vi se ia resursele.

Review joc Batman Arkham Underworld, prezentat pe Motorola Moto Z Play

Evident şi voi puteţi ataca alţi gameri, care dacă au o ghildă în spate se vor răzbuna. Avem 3 resurse aici: cranii, bani şi cristale, ultimele cheltuite pentru a sări peste timere. Veţi obţine şi experienţă şi exista aparent şi o poveste aici, redată prin dialoguri destul de generoase. Atmosfera e autentică Gotham aici şi fanii serialului vor fi încântaţi.

E un joc pe care îl pot recomanda fanilor Batman şi nu numai şi îi dăm notă de 9 din 10. Îl descărcaţi de aici pentru Android, sau de aici pentru iOS.

Motorola Moto Z Play, prețuri actualizate: