Parker's Driving Challenge Review (UMi Super): curse cu obstacole, maşini zburătoare şi test de parcare precisă (Video)

Autor:  | Publicat în:  Jocuri  UMI 966 ori
<b>Parker's Driving Challenge Review (UMi Super): curse cu obstacole, maşini zburătoare şi test de parcare precisă (Video)</b>Atunci când am testat telefonul UMi Super, am aruncat o privire şi peste jocul Parker's Driving Challenge, la prima vedere un soi de simulator de parcare, dar în realitate ceva mai mult de atât. Avem curse cu obstacole, urmăriri cu automobile şi chiar..

Atunci când am testat telefonul UMi Super, am aruncat o privire şi peste jocul Parker's Driving Challenge, la prima vedere un soi de simulator de parcare, dar în realitate ceva mai mult de atât. Avem curse cu obstacole, urmăriri cu automobile şi chiar maşini care îşi iau zborul.

Lansat în ianuarie 2017, titlul este gratuit in Play Store şi pe lângă navigarea printre jaloane, trebuie să şi zburăm printre baloane şi chiar să navigăm prin cercuri. Avem voie să greşim doar de 3 ori, căzând de pe rampe, lovind jaloane sau stâlpi, apoi e game over. Grafica nu arată rău deloc, ducându-mă cu gândul la un joc de pe vremea lui PlayStation 2.

Review joc Parker's Driving Challenge, prezentat pe UMi Super

Ce mă enervează este marşarierul, poate prea realist pentru un joc atât de arcade. Trebuie întâi să apăsăm o manetă şi apoi acceleraţia şi să avem şi grijă cum virăm pentru a da cu spatele. E şi foarte greu de nimerit dreptunghiul în care trebuie să parcăm, pentru că trebuie să îl acoperim cam 70%. Am senzaţia şi că acest joc e legat de vreun fenomen media, serial, animaţie sau film, pentru că personajele au dialoguri prea complexe şi ceva background.

Din ce am înţeles totul e inspirat din serialul TV Thunderbirds, din anii 60. E o producţie britanică SF, ce aduce puţin cu Doctor Who şi folosea o serie de marionete electronice foarte inedite. Avioanele şi echipamentele militare din serial preluau chiar sunete de la avioane împrumutate de armată britanică pentru proiecţie. Revenind la joc, el propune 40 de misiuni, control tilt, touch sau cu volan virtual şi e destul de greu şi frustrant uneori.

Ideea este să obţii medalii tot mai bune şi să ai destui bani pentru a debloca upgrade-uri ale maşinii, dar şi automobile noi. Noi ne-am distrat cu acest joc, căruia îi acordăm nota de 8.1 din 10. Îl descărcaţi de aici pentru Android, sau de aici pentru iOS.

UMi Super, prețuri actualizate:

ALERTĂ PREȚ BUN! A reapărut LG G6 la prețul de 2183 lei pe QuickMobile! (link de afiliat)