Bombshells: Hell's Belles review: un titlu Glu Mobile cu grafică bună, lupte aeriene arcade (Video)

Autor:  | Publicat în:  Mobile Games 1.140 ori
<b>Bombshells: Hell's Belles review: un titlu Glu Mobile cu grafică bună, lupte aeriene arcade (Video)</b>Jocurile aeriene se împart în 2 categorii: cele cu pretenția de simulatoare și cele arcade. Cum pe Android nu îmi imaginez că vrea cineva să joace simulatoare, ne mulțumim cu titlurile arcade cu avioane superdotate care se duelează în aer și...

Jocurile aeriene se împart în 2 categorii: cele cu pretenția de simulatoare și cele arcade. Cum pe Android nu îmi imaginez că vrea cineva să joace simulatoare, ne mulțumim cu titlurile arcade cu avioane superdotate care se duelează în aer și fac loopinguri. în această categorie intră și Bombshells: Hell's Belles, un joc de lupte aeriene cu personaje principale sexy.

Titlul e produs de Glu Mobile și ocupa puțin peste 400 MB, de aici și varietatea avioanelor și grafica foarte bună. Noi am testat telefonul pe un LG Optimus 4X HD și a funcționat excelent, folosindu-se de procesorul quad core al terminalului. Avioanele de mare putere se controlează cu ajutorul înclinării telefonului în direcția dorită, în vreme ce în părțile laterale ale ecranului avem butoane pentru accelerare turbo, frâna, mitraliere și rachete. E interesant că armele de pe avioane au anumite elemente asociate, astfel că pot fi arme care îngheață inamici sau arme cu foc de exemplu.

Puteți aduna cele două resurse ale jocului, Skybucks și Xplodium, cu care cumpărați noi avioane și upgrade-uri pentru acestea. Inamicii se numesc T.O.O.L, iar grafica arata foarte bine. Mediile de luptă sunt variate, iar loopingurile cu avioane arata excelent. Jocul are și o latură de multiplayer, în cadrul căreia vă puteți duela cu prietenii. De admirat la acest joc este în principal controlul, care pune probleme cam la orice joc cu avioane și credeți-mă pe cuvânt aici nu este cazul.

Jocul oferă peste 200 de avioane, mitraliere și rachete, având un arsenal uriaș. îi dăm o notă de 9 și îl puteți descărca de aici.