Bullet Boy Review (Allview X2 Xtreme): în sfârşit un joc original, cu grafică arătoasă şi un level design inteligent (Video)

Autor:  | Publicat în:  Jocuri 847 ori
<b>Bullet Boy Review (Allview X2 Xtreme): în sfârşit un joc original, cu grafică arătoasă şi un level design inteligent (Video)</b>Bullet Boy pare la prima vedere doar un alt joc casual gratuit din Play Store, dar e mai mult de at&acirc;t. El ne arată că se mai pot face jocuri originale şi &icirc;n ziua de azi, fără a copia vreun endless runner, shooter sau Angry Birds. Lansat...

Bullet Boy pare la prima vedere doar un alt joc casual gratuit din Play Store, dar e mai mult de atât. El ne arată că se mai pot face jocuri originale şi în ziua de azi, fără a copia vreun endless runner, shooter sau Angry Birds. Lansat în august în acest an, titlul a fost testat pe Allview X2 Xtreme.

Avem de-a face aici cu un soi de combinaţie între joc casual şi platformer, în care tragem cu un băiat cu cap de glonţ drept proiectil direct dintr-un tun în altă serie de tunuri. El sare din tun în tun atunci când apăsaţi pe ecran şi veţi putea şi să rotiţi unele tunuri şi să aşteptaţi ca ele să se alinieze. Bullet Boy poate primi powerupuri un burghiu, cu care trece prin ziduri sau un vârf elastic, care îi permite să ricoşeze pe diferite suprafeţe.

Veţi fi urmăriţi de o tornadă, deci veţi fi presaţi de timp pe măsură ce săriţi dintr-un tun în altul. Animaţiile acestui joc arată bine şi veţi avea în cale şi păsări şi mori de vânt care vă pot lovi cu paletele. Bullet Boy provoacă dependenta, include 60 de nivele şi devine cam greu după nivelul 10. Am apreciat şi coloana sonoră, originalitatea şi grafica aici. Îi acordăm nota 9 din 10 şi îl descărcaţi de aici pentru Android, sau de aici pentru iOS.

Prețul actualizat al lui Allview X2 Xtreme, îl puteți afla de mai jos:

Review Bullet Boy prezentat pe Allview X2 Xtreme