Choppa Review (Blackview Ultra Plus): definiţia gameplay-ului arcade modern, cu o grafică pixel art (Video)

Autor:  | Publicat în:  Jocuri  Blackview 911 ori
<b>Choppa Review (Blackview Ultra Plus): definiţia gameplay-ului arcade modern, cu o grafică pixel art (Video)</b>Dacă tot am testat telefonul Blackview Ultra Plus, parcă era parcat să îl lăsăm şi fără un review de joc, nu-i aşa? Ei bine, ne-a căzut privirea asupra lui Choppa, nu doar pentru că are un nume cool, ci pentru că îmi aminteşte de un joc al copilăriei..

Dacă tot am testat telefonul Blackview Ultra Plus, parcă era parcat să îl lăsăm şi fără un review de joc, nu-i aşa? Ei bine, ne-a căzut privirea asupra lui Choppa, nu doar pentru că are un nume cool, ci pentru că îmi aminteşte de un joc al copilăriei, Choplifter. Titlul de faţă e gratuit in Play Store şi îl disecăm mai jos.

A debutat în această primăvara pe iOS iniţial şi este un joc arcade, retro şi cu un control puţin bizar. Avem chiar şi o poveste, cel puţin teoretic, cu un paznic al Gărzii de Coastă care trebuie să salveze oameni după o deversare imensă a unui petrolier. În încercarea sa de salvare el se va confrunta cu explozii, vulcani şi tot soiul de alte pericole.

Noi controlăm strict un elicopter pixelat şi avem de-a face cu o muzică de sintetizatoare şi chitări în fundal care ar face anii 80 geloşi.  Ridicăm şi coborâm vehiculul aerian, direcţionându-l spre victime, cam acesta ar fi scopul. Putem doar să ridicăm elicopterul cu tap cu două degete pe ecran (ţinând apăsat) în zona superioară a ecranului, sau să îl coborâm pe verticală apăsând cu aceleaşi două degete jos pe ecran.

În rest maşinăria se deplasează doar în diagonală în funcţie de direcţia în care apăsaţi (dreapta sau stânga), de aici am şi zis că avem un control bizar. Acest titlu arcade bazat pe fizică aparent implică şi unghiuri foarte strâmte în care să operăm, încercând să evităm capcanele. Nivelele sunt generate procedural, deci e greu să îţi faci planuri, pentru că se schimba des level designul.

În ciuda nivelului ridicat de dificultate, jocul e atractiv şi grafica şi soundtrack-ul sunt excelente pentru fanii retro. Puteţi actualiza şi armura, motoarele elicopterului sau debloca unul nou. Îi acordăm nota de 8.4 din 10 şi îl descărcaţi pe Choppade aici pentru Android, sau de aici pentru iOS.

Prețul actualizat al lui Blackview Ultra Plus, îl puteți afla de aici.

Review Choppa, joc prezentat pe telefonul Blackview Ultra Plus