Bushido Bear Review (Vernee Thor): Ursuleţul care a învăţat din lecţiile lui Cut the Roope şi Fruit Ninja (Video)

Autor:  | Publicat în:  Jocuri  Vernee 915 ori
<b>Bushido Bear Review (Vernee Thor): Ursuleţul care a învăţat din lecţiile lui Cut the Roope şi Fruit Ninja (Video)</b>Atunci când vrei să faci un joc care seamănă cu alt joc, dar vrei să eviţi să fii catalogat drept clonă, cea mai bună soluţie e să incluzi un personaj nou şi haios în ecuaţie. Fix asta face şi Bushido Bear, care ne propune un gameplay în stil Fruit Ninja

Atunci când vrei să faci un joc care seamănă cu alt joc, dar vrei să eviţi să fii catalogat drept clonă, cea mai bună soluţie e să incluzi un personaj nou şi haios în ecuaţie. Fix asta face şi Bushido Bear, care ne propune un gameplay în stil Fruit Ninja şi Cut the Rope, având ca protagonist ursuleţul Bushido. Jocul e gratuit in Play Store şi a fost testat pe Vernee Thor.

Titlul e bazat pe swipe şi implică trasarea unor traiectorii ale ursuleţului cu sabie, cât mai aproape de inamici. Dacă loviţi vreunul veţi muri, deci trebuie să aproximaţi excelent swipe-urile. Noi ursuleţi pot fi deblocaţi şi puteţi obţine şi scuturi şi powerup-uri. Există şi upgrade-uri de sabie, iar inamicii vin în valuri imposibil să prezis, deci nu are rost să creaţi o strategie.

Animaţiile sunt haioase şi bine randate, iar jocul e simplu şi distractiv. Avem parte şi de multiplicatori de scor şi combo-uri, iar fiecare urs vine cu propriile abilităţi. Unul poate încetini timpul, altul se poate teleporta şi altul are o sabie mai mare. Puteţi lua cu voi 3 mormăitori la luptă şi aveţi şi misiuni zilnice de realizat.

E drept că jocul e repetitiv, dar are şi acel "cârlig" care va ţine ancoraţi în gameplay zeci de minute. Puteţi face şi tap pentru a evita inamicii şi odată ce un urs decedează, un altul din party îl va răzbuna, fiind invincibil câteva secunde. Grafica în stil desen animat ne place şi conceptul nu e rău. Îi dăm notă de 8.2 din 10 şi îl descărcaţi pe Bushido Bear de aici pentru Android, sau de aici pentru iOS.

Prețul actualizat al lui Vernee Thor îl puteți afla de aici.

Review Bushido Bear, joc prezentat pe telefonul Vernee Thor

⚡ Pentru cei care încă nu folosesc Cloud (Dropbox mai exact)! Acesta e un serviciu online gratuit (există și varianta cu plată) prin intermediul căruia puteți stoca și împărtăși fișierele aflate pe PC/ Laptop cu telefonul, tableta ori alte persoane. Sincronizarea se realizează automat și puteți face chiar backup la fotografii și clipuri de pe telefon, care astfel vor putea fi văzute direct pe calculator. Practic e imposibil să mai pierdeți astfel conținutul important de pe telefon, dacă se întâmplă ceva cu acesta. Are de altfel sute de astfel de utilități. De exemplu la Mobilissimo îl folosim pentru a partaja mostrele foto și capturile de ecran pentru reviews. Faza e că la mod gratuit spațiul de stocare în cloud este limitat și ne-ar prinde bine câțiva MB în plus. Noroc că Dropbox oferă 500 MB spațiu gratuit în plus când cineva se înregistrează la acest serviciu. Cei 500 MB îi primim atât noi, cât și noul înregistrat, dar doar folosind acest link: https://db.tt/IoekmqRiBg Practic în afară de cei 2 GB inițiali, dacă vă înregistrați prin linkul de mai sus, mai obțineți 500 MB și ajungeți la 2,5 GB din prima. :)