Bushido Bear Review (Vernee Thor): Ursuleţul care a învăţat din lecţiile lui Cut the Roope şi Fruit Ninja (Video)

Autor:  | Publicat în:  Jocuri  Vernee 860 ori
<b>Bushido Bear Review (Vernee Thor): Ursuleţul care a învăţat din lecţiile lui Cut the Roope şi Fruit Ninja (Video)</b>Atunci când vrei să faci un joc care seamănă cu alt joc, dar vrei să eviţi să fii catalogat drept clonă, cea mai bună soluţie e să incluzi un personaj nou şi haios în ecuaţie. Fix asta face şi Bushido Bear, care ne propune un gameplay în stil Fruit Ninja

Atunci când vrei să faci un joc care seamănă cu alt joc, dar vrei să eviţi să fii catalogat drept clonă, cea mai bună soluţie e să incluzi un personaj nou şi haios în ecuaţie. Fix asta face şi Bushido Bear, care ne propune un gameplay în stil Fruit Ninja şi Cut the Rope, având ca protagonist ursuleţul Bushido. Jocul e gratuit in Play Store şi a fost testat pe Vernee Thor.

Titlul e bazat pe swipe şi implică trasarea unor traiectorii ale ursuleţului cu sabie, cât mai aproape de inamici. Dacă loviţi vreunul veţi muri, deci trebuie să aproximaţi excelent swipe-urile. Noi ursuleţi pot fi deblocaţi şi puteţi obţine şi scuturi şi powerup-uri. Există şi upgrade-uri de sabie, iar inamicii vin în valuri imposibil să prezis, deci nu are rost să creaţi o strategie.

Animaţiile sunt haioase şi bine randate, iar jocul e simplu şi distractiv. Avem parte şi de multiplicatori de scor şi combo-uri, iar fiecare urs vine cu propriile abilităţi. Unul poate încetini timpul, altul se poate teleporta şi altul are o sabie mai mare. Puteţi lua cu voi 3 mormăitori la luptă şi aveţi şi misiuni zilnice de realizat.

E drept că jocul e repetitiv, dar are şi acel "cârlig" care va ţine ancoraţi în gameplay zeci de minute. Puteţi face şi tap pentru a evita inamicii şi odată ce un urs decedează, un altul din party îl va răzbuna, fiind invincibil câteva secunde. Grafica în stil desen animat ne place şi conceptul nu e rău. Îi dăm notă de 8.2 din 10 şi îl descărcaţi pe Bushido Bear de aici pentru Android, sau de aici pentru iOS.

Prețul actualizat al lui Vernee Thor îl puteți afla de aici.

Review Bushido Bear, joc prezentat pe telefonul Vernee Thor

❗ -3% din preț pe QuickMobile dacă folosești cuponul: QUICK202