Fatal Raid Gameplay prezentat pe Sony Xperia XZ3: Potenţialul unui nou Dead Trigger, dar cu ceva bug-uri (Video)

Autor:  | Publicat în:  Jocuri  Sony 639 ori
<b>Fatal Raid Gameplay prezentat pe Sony Xperia XZ3: Potenţialul unui nou Dead Trigger, dar cu ceva bug-uri (Video)</b>De fiecare dată când testam un telefon flagship, avem grijă să jucăm şi ceva noutăţi pe el, iar pe Sony Xperia XZ3 am jucat Fatal Raid. La prima vedere nu aveam prea mari aşteptări de la el, dar până la urmă am ajuns să îl apreciem că un soi de înlocuitor

Sony Xperia XZ3 e testat prin intermediul programului Orange Smartphone Tester.

De fiecare dată când testam un telefon flagship, avem grijă să jucăm şi ceva noutăţi pe el, iar pe Sony Xperia XZ3 am jucat Fatal Raid. La prima vedere nu aveam prea mari aşteptări de la el, dar până la urmă am ajuns să îl apreciem că un soi de înlocuitor de Dead Trigger. Jocul este gratuit in Play Store şi îl detaliem mai jos.

Ce nu îmi place la el din start e că te tot bate la cap cu meniuri pop-up şi tone de opţiuni. Cred că ai 20 de upgrade-uri la arme şi mereu propuneri de a cumpăra ceva, bonusuri sau challenge-uri. Apoi tot împinge în faţă fete sexy ca să te momească prin meniuri, deşi jocul nu are nici o treabă cu asta. Ca orice shooter de mobil care se respectă alternează între misiuni cover shooter, cele în care chiar te poţi mişca şi trage în inamici şi cele statice în care tragi cu puşca cu lunetă sau o turetă.

Avem şi o pseudo poveste şi un zombie villain care îmi aminteşte de Nemesis din Resident Evil 3. Culmea e că primim şi multiplayer aici, unul superficial în care se moare imediat după 2-3 gloanţe şi rundele sunt scurte. Măcar găsim server pe care să jucăm destul de rapid. Armele sunt foarte variate şi putem folosi shotgun-uri, mitraliere, puşti cu lunetă, bombe, rachete, railgun-uri şi alte nebunii.

Video Review Joc Fatal Raid Review, prezentat pe Sony Xperia XZ3

Este un joc pe bază de zombies în mod Story, dar avem şi mod Survival, challenge-uri zilnice şi un mod PvP. Grafică nu arată chiar rău, dar e mai degrabă apropiată de primul Dead Trigger decât de al doilea. Păcat că pe Xperia XZ3 afişează o dungă neagră în dreapta ecranului, mâncând din spaţiul de gameplay. Interesant e că nu făcea asta iniţial, dar a început să o facă după un update al jocului.

Controlul e foarte comod şi vă recomand să scoateţi auto fire-ul pentru că nu e chiar aşa precis şi rapid cum aţi vrea. Fizică e evident ridicolă, armele nu au deloc realism, deci titlul e mai mult arcade. Culmea e că misiunile cu zombii sunt destul de animate şi aceştia se mişcă foarte rapid, când vin în valuri. Avem şi butoaie explozive, momente dramatice şi o senzaţie de panică atunci când vine vreun monstru uriaş care aruncă cu otravă.

Merită încercat titlul dacă v-a plăcut Dead Trigger. Îi dăm un 7.5 din 10 şi îl descărcaţi de aici pentru Android, sau de aici pentru iOS. L-am jucat pe Sony Xperia XZ3, telefon a cărui recenzie o găsiți aici.

Video Review Joc Fatal Raid Review, prezentat pe Sony Xperia XZ3

⚡ -3% din preț pe QuickMobile dacă folosești cuponul: QUICK202