Fightback review: un joc old school pe iOS care dă fighterului o altă nuanță (Video)

Autor:  | Publicat în:  Mobile Games 1.131 ori
<b>Fightback review: un joc old school pe iOS care dă fighterului o altă nuanță (Video)</b>Fightback e genul acela de joc care ar fi făcut furori în anii 90, fiind un fighter inedit. Acest titlu a debutat relativ recent pe iOS și noi l-am testat pe iPhone 5. Jocul vine de la Chillingo și este un side scrolling fighter. &nbsp; Veți controla...

Fightback e genul acela de joc care ar fi făcut furori în anii 90, fiind un fighter inedit. Acest titlu a debutat relativ recent pe iOS și noi l-am testat pe iPhone 5. Jocul vine de la Chillingo și este un side scrolling fighter.

Veți controla un personaj musculos, clasicul erou al anilor 80, care va lua cu asalt diferite clădiri într-un oraș și se va lupta cu punkiști și alți răufăcători. Controlul este simplu: apăsați pe ecran pentru a da pumni inamicilor și faceți swipe pentru a-i lovi cu piciorul. Veți putea folosi și arme de foc și face upgrade atât armelor, cât și vestei antiglonț și abilitaților personajului.

Fightback review: un joc old school pe iOS care dă fighterului o altă nuanța (Video)

Inamicii ataca în valuri și loviturile lor pot fi evitate cu un swipe în jos. Misiunile au un timp limită în care trebuie completate și dacă nu vă plac misiunile clasice, aveți și un mod endless. Veți câștiga bani după fiecare misiune și apoi veți cumpăra arme noi și face upgrade-urile dorite. Nu veți putea accesa anumite nivele până ce nu veți avea toate armele necesare sau nivelul de ofensivă și defensivă cerut.

Veți putea face și combo-uri de lovituri și există și un concept de Stamina în acest joc, care se va epuiza după câteva lupte și vă va ține pe bară câteva minute bune. Acest joc gratuit primește o notă de 8.75 pentru că abordează un gen unic si distractiv de fighter, dar anumite aspecte că armele scumpe sau stamina îi scad din scor. Descărcați jocul de aici.

Prețul telefonului îl puteți afla de aici.

Fightback Review
​