Hill Climb Racing Review (Evolio Neos): un joc arcade old school, cu o fizică deloc rea (Video)

Autor:  | Publicat în:  Jocuri 773 ori
<b>Hill Climb Racing Review (Evolio Neos): un joc arcade old school, cu o fizică deloc rea (Video)</b>înainte să existe Flappy Bird era un joc numit Hill Climb Racing, care personal mi se pare că provoca la fel de multă dependentă. Acest titlu a fost testat de noi pe telefonul Evolio Neos și este un joc gratuit și foarte simplu. &nbsp; Produs de...

înainte să existe Flappy Bird era un joc numit Hill Climb Racing, care personal mi se pare că provoca la fel de multă dependentă. Acest titlu a fost testat de noi pe telefonul Evolio Neos și este un joc gratuit și foarte simplu.

Produs de către Fingersoft, titlul implica o cursă side scrolling cu un automobil, peste o serie de hârtoape și dealuri. Veți întâlni în cale numeroase denivelări și scopul e să atingeți cât mai mulți metri rulați fără să rămâneți fără combustibil, fără să vă blocați și fără să vă răsturnați. Fizica jocului e bunicică pentru un arcade și puteți upgrada și suspensiile, tracțiunea mașinii și pneurile sale, cheltuind banii adunați în joc.

Există și posibilitatea de a schimba mașina cu un camion, motocicletă și foarte multe vehicule inedite. De asemenea se pot debloca și circuite noi și veți trece de la nisip la zăpadă, câmpie și alte tipuri de peisaje. Aveți doar 2 butoane la dispoziție: unul pentru frâna și unul pentru accelerație și trebuie să le dozați bine pentru a putea trece peste obstacole. Jocul e distractiv, are 2 ani vechime și provoacă dependenta, fiind greu să vă opriți din jucat. Nu uitați să luați și combustibil de pe traseu, pentru a nu rămâne în pană.

Noi ne-am distrat de minune și îi dăm o notă de 8.5 din 10. îl descărcați de aici pentru Android, de aici pentru iOS, sau de aici pentru Windows Phone.

Evolio Neos, prețuri actualizate:

Hill Climb Racing Review (Evolio Neos)