Lara Croft Relic Run Review (Microsoft Lumia 640 XL LTE): Lara Croft e vedeta într-un soi de Temple Run cu capcane murdare (Video)

Autor:  | Publicat în:  Jocuri 875 ori
<b>Lara Croft Relic Run Review (Microsoft Lumia 640 XL LTE): Lara Croft e vedeta într-un soi de Temple Run cu capcane murdare (Video)</b>Suntem depaaarte de &icirc;nceputurile seriei Tomb Raider, deşi primul joc din serie se afla &icirc;n Play Store. Din păcate, contemporan cu acest titlu este şi Lara Croft Relic Run, gratuit in Play Store, App Store şi Windows Phone. Jocul este un...

Suntem depaaarte de începuturile seriei Tomb Raider, deşi primul joc din serie se afla în Play Store. Din păcate, contemporan cu acest titlu este şi Lara Croft Relic Run, gratuit in Play Store, App Store şi Windows Phone. Jocul este un endless runner gratuit, pe care l-am testat pe Microsoft Lumia 640 X LTE.

Titlul aduce mult cu Temple Run şi o are ca personaj principal pe Lara Croft. Ea aleargă prin temple şi jungla, dar ajunge şi în deşert la un moment dat. Veţi folosi ATV-uri şi o motocicletă, iar dacă jocul are vreun punct pozitiv, acela e cu siguranţă grafică. Aceasta arată bine şi vegetaţia luxurianta a junglei e mai bine detaliată decât în Temple Run.

Avem şi inamici către care putem trage apăsând pe ecran, asta când nu ne chinuim să vedem capcanele din cale, ascunse în mod nedrept de producătorii jocului. De obicei nu mă plâng ca nu am skill la un joc, dar în acest caz priceperea nu are nimic de-a face cu performanţa. Pur şi simplu e imposibil să înţelegi ceva din texturile care se încaleca în fata ATV-ului tău, mai ales că din senin îţi cade un copac sau un zid în faţă, sau după o frunză mare sta ascunsă o prăpastie.

Lara Croft Relic Run

Evident, dacă Lara se loveşte de un obstacol puteţi să o înviaţi, cheltuind rarele şi preţioasele Ankh. Pe lângă asta vom aduna şi monede, cheltuie pe arme, itemuri, costume şi powerupuri. Un sistem interesant este cel de "blesteme", ce pot fi trimise către alţi gameri care joacă acest titlu, prieteni ai voştri pe Facebook. Aceste blesteme pot întuneca ecranul, să îl facă să arate ca o casetă VHS sau cu o grafică 8 bit.

În rest acţiunea e tipică pentru un endless runner, cu swipe în dreapta sau stânga pentru a schimba banda, sau swipe în sus şi jos pentru a sări peste un obstacol sau a aluneca sub el. Există şi secvenţe de parkour şi puteţi merge şi pe ziduri dacă faceţi swipe lateral la timp. Din păcate jocul are toate defectele menţionate mai sus, plus că are şi itemuri scumpe. Îi acordăm nota 6.5 din 10 şi îl descărcaţi de aici pentru WP, de aici pentru Android, sau de aici pentru iOS.

Microsoft Lumia 640 XL LTE prețuri actualizate:

Lara Croft Relic Run Review (Microsoft Lumia 640 XL LTE)