Mission Impossible Rogue Nation Review (Xiaomi Mi 4i): încă un shooter static de la Glu, cu ceva mai mult antren decât Terminator (Video)

Autor:  | Publicat în:  Jocuri 909 ori
<b>Mission Impossible Rogue Nation Review (Xiaomi Mi 4i): încă un shooter static de la Glu, cu ceva mai mult antren decât Terminator (Video)</b>Glu &icirc;şi continua tradiţia de "una caldă, una rece", astfel că după ce jocul Robocop de anul trecut era un cover shooter bunicel, Terminator Genysis a dat-o &icirc;n bară recent. Continu&acirc;nd asocierile cu filmele de anvergură, Glu a...

Glu îşi continua tradiţia de "una caldă, una rece", astfel că după ce jocul Robocop de anul trecut era un cover shooter bunicel, Terminator Genysis a dat-o în bară recent. Continuând asocierile cu filmele de anvergură, Glu a lansat şi Mission Impossible Rogue Nation, care este evident tot un shooter static.

Titlul e disponibil gratuit in Play Store şi l-am testat pe telefonul Xiaomi Mi 4i, pe care a rulat fără probleme. Ca de obicei, avem acces la o multitudine de arme, toate cu upgrade-uri şi toate cu preţuri mari. Va trebui să asasinăm ţinte cu sniperul, să tragem cu mitraliera în terorişti şi toate în vreme ce ne ascundem în spatele unor cutii.

Există şi arme speciale cu plasmă sau lansatoare de rachete, dar pe acelea le vom folosi mai degrabă în misiuni bonus sau tutoriale, decât cele din mod "poveste". Misiunile sunt extrem de scurte, majoritatatea durând sub 2 minute şi deseori doar câteva secunde, dacă aveţi de asasinat o singură ţintă şi o găsiţi rapid. Grafica arata binişor, deşi mai toţi soldaţii inamici sunt randaţi la fel. Mă refer mai degrabă la fundalurile din ţări precum Maroc sau diferite amplasamente teroriste din Europa.

Mission Impossible Rogue Nation

Există şi un aspect PvP aici, în care atacaţi baza unui gamer real şi îi furaţi cristalele, distrugeţi turetele şi soldaţii. La rândul vostru puteţi să upgradati o baza virtuală, păzită de soldaţi şi turete şi să măriţi seiful de cristale. Ca în orice freemium standard şi aici avem un energy meter, care ne împiedică să jucăm la infinit misiuni PvP totuşi.

Pe lângă mitraliere avem şi abordarea stealth pe bază de cuţite sau cea zgomotoasă, pe bază de grenade. Jocul nu e ieşit din comun sau deosebit după standardele Glu, dar e destul de distractiv. Totuşi, durata scurtă a misiunilor şi lipsa de acţiune ceva mai mobilă deranjează. Îi acordăm nota 7.5 din 10 şi îl descărcaţi de aici pentru Android, sau de aici pentru iOS.

Prețul actualizat al lui Xiaomi Mi 4i îl puteți afla de pe QuickMobile.ro.

Mission Impossible Rogue Nation Review (Xiaomi Mi 4i)