Nun Attack review: un joc inedit cu temă religioasă și călugărițe războinice (Video)

Autor:  | Publicat în:  Mobile Games 1.305 ori
<b>Nun Attack review: un joc inedit cu temă religioasă și călugărițe războinice (Video)</b>Nu în fiecare zi vedem în Google Play Store un joc cu tema religioasă și... război. știu că unii vor strâmba din nas la un astfel de joc, dar hai să vedem ce ne rezervă Nun Attack. Acest titlu l-am prins gratuit de Black Friday, deoarece de...

Nu în fiecare zi vedem în Google Play Store un joc cu tema religioasă și... război. știu că unii vor strâmba din nas la un astfel de joc, dar hai să vedem ce ne rezervă Nun Attack. Acest titlu l-am prins gratuit de Black Friday, deoarece de obicei costa un dolar. Din fericire de atunci jocul a rămas gratuit și aflați că el rulează pe terminalele cu Android 2.2 și versiuni ulterioare.

Jocul ocupa 172 MB și are o temă simplă: 4 călugărițe pornesc lupta cu demonii și zombii și caută o luptă cu o fostă colega a lor, o călugăriță care a căzut în păcat. Jocul implica trasarea traiectoriei unui grup format din 2 călugărițe pe o hartă, pe care evitați cranii în flăcări și apoi ajungeți la diferite zone speciale cu bătălii. Bătăliile implică valuri de inamici, de scheleti și demoni de toate mărimile și culorile , iar cele două călugărițe alese folosesc mitraliere, puști, shotgunuri și pistoale, plus puteri speciale pentru a ucide demonii.

Nun Attack este un joc greu, frustrant uneori, dar trebuie să știți pe care dintre cele 4 călugărițe să le alegeți atunci când formați o echipă de două. Una dintre ale are puterea de a deveni invizibilă și are un sniper, alta are puterea de a se dedubla, alta are un shotgun și poate crea un scut, iar altă e mai fragilă și are posibilitatea de a se vindeca rapid. Există și "miracole", precum vindecarea călugăritelor, înghețarea inamicilor, arderea lor sau incetinerea lor.

Jocul pune la bătaie 80 de arme și câteva zeci de misiuni atractive. îi adm o notă de 9.3 din 10 și l-am testat pe Allview P4 Duo. îl descărcați de aici.