Pac-Man Friends Review (Allview Viva H7S): Pac-Man primește noi labirinturi, creaturi companion și noi provocări (Video)

Autor:  | Publicat în:  Jocuri 548 ori
<b>Pac-Man Friends Review (Allview Viva H7S): Pac-Man primește noi labirinturi, creaturi companion și noi provocări (Video)</b>Au trecut zeci de ani de când Pac-Man e un joc amuzant, interesant și uneori frustrant, iar rețeta acestui titlu e în continuă schimbare. Jocul e disponibil într-o nouă versiune, numită Pac-Man Friends și provenită chiar de la Bandai Namco...

Au trecut zeci de ani de când Pac-Man e un joc amuzant, interesant și uneori frustrant, iar rețeta acestui titlu e în continuă schimbare. Jocul e disponibil într-o nouă versiune, numită Pac-Man Friends și provenită chiar de la Bandai Namco Games, care au în portofoliu franciza de mulți ani.

Am testat acest joc pe tableta Allview Viva H7S, pe care o puteți câștiga la un concurs Mobilissimo.ro. în mod interesant, deși jocul e gratuit pe Android, el costă 5 dolari pe iOS, dar acolo nu are microtranzactii. Probabil cel mai interesant aspect al lui Pac-Man Friends e controlul tilt, care e total opțional și care nu prea mi-a plăcut. Am apreciat mai degrabă controlul prin intermediul butoanelor virtuale, care sunt plasate cam incomod pe ecran.

Pac-Man Friends​

Ideea în joc este să vă țineți departe de fantome și să vă folosiți companionii (uneori invizibili) pentru a ajunge la obiecte și locuri la care Pac nu are acces. Titlul oferă 95 de nivele, în 6 lumi diferite și 8 tipuri de prieteni ai lui Pac, cu puteri diferite. Aveți recompense zilnice și puteți aduna chei, fructe și alte pickupuri pentru a debloca episoadele viitoare. Nivelul se termina atunci and Pac a mâncat toate punctele și apoi aveți o limită de timp pentru a ajunge la ieșire.

Veți întâlni și capcane, puzzle-uri și mecanisme speciale care va împiedica să avansați. Vor exista mecanisme de teleportare, porți și companionii lui Pac se vor mișca simultan cu el, deci mare atenție la direcție. Jocul e distractiv, dar nu e o provocare prea mare. îi acordăm nota 7.5 din 10 și îl descărcați de aici pentru Android, sau de aici pentru iOS.

Allview Viva H7S prețuri actualizate:

Pac-Man Friends Review (Allview Viva H7S)

BLACK FRIDAY 2017! (Live Blogging)