PES Club Manager Review (Huawei Honor 4X): simulatorul managerial de fotbal perfect, o "execuţie de mare fineţe" de la Konami (Video)

Autor:  | Publicat în:  Jocuri 689 ori
<b>PES Club Manager Review (Huawei Honor 4X): simulatorul managerial de fotbal perfect, o "execuţie de mare fineţe" de la Konami (Video)</b>FIFA şi PES se duelează de ani buni pe console şi PC şi mai mereu c&acirc;ştigă jocul celor de la Electronic Arts, cu c&acirc;teva mici victorii şi pentru Konami, dar doar la nivel de engine. Ei bine, iată că acum avem şi un PES pe mobil, dar...

FIFA şi PES se duelează de ani buni pe console şi PC şi mai mereu câştigă jocul celor de la Electronic Arts, cu câteva mici victorii şi pentru Konami, dar doar la nivel de engine. Ei bine, iată că acum avem şi un PES pe mobil, dar doar sub forma lui Club Manager, un simulator managerial de fotbal, disponibil gratuit.

L-am testat pe Huawei Honor 4X şi trebuie să aflaţi că acest joc ocupa în jur de 1 GB spaţiu de stocare. El vă oferă posibilitatea de a viziona meciurile în 3D sau 2D, cu menţiunea că nu puteţi interveni în gameplay, ci doar în strategie şi schimbări. Există foarte multe aspecte de manageriat aici, deci nu veţi fi doar antrenor, ci şi managerul clubului. Veţi alege sponsorii la început de sezon, alege ce clădiri să construiţi şi renovați şi în cele din urmă veţi promova şi antrena juniori.

Titlul are multiple currency-uri, de la banii cheltuiţi pe salarii, clădiri şi transferuri, la extrem de rarele PES Coins, care se primesc doar la achievementuri şi sunt folosite să plătească scouterii pentru noi jucători. Există şi un currency special pentru antrenamente şi el primit rar şi multiple resurse care se administrează jucătorilor că powerupuri pentru moral, accidentari sau anduranţa.

PES Club Manager

Veţi putea şi să licitaţi pentru jucători, să jucaţi meciuri în campionat şi cupă şi din când în când veţi avea în liga şi un gamer real, nu doar AI-uri. În timpul meciului, care durează în jur de 5-6 minute puteţi să selectaţi strategia de joc: ofensiv sau defensiv, contraatac sau posesie, mingi lungi sau scurte, atac pe mijloc sau lateral sau să folosiţi un slider pentru avansarea sau retragerea pe teren.

Există accidentari, cartonaşe şi penalty-uri, dar şi goluri foarte frumoase. Veţi primi de la început un jucător vedetă, în jurul căruia veţi construi o echipă solidă. Am apreciat grafica jocului, foarte multele variabile de luat în calcul şi nu m-a deranjat că avem un energy meter cu câteva meciuri de jucat la o oră, pentru că altfel mă jucam non stop acest hit. Puteţi schimba emblema echipei şi tricourile, dar şi numele şi per total PES Club Manager este un joc excelent de la Konami. El merită cu desăvârşire nota de 10 din 10 şi îl descărcaţi de aici pentru Android, sau de aici pentru iOS.

Huawei Honor 4X, prețuri actualizate:

Review PES Club Manager prezentat oe Huawei Honor 4X