Power Hover Review (Huawei P9 Lite): unul dintre cele mai originale endless runnere, cu nivel ridicat de dificultate (Video)

Autor:  | Publicat în:  Jocuri  Huawei 1.217 ori
<b>Power Hover Review (Huawei P9 Lite): unul dintre cele mai originale endless runnere, cu nivel ridicat de dificultate (Video)</b>Un gen de joc de care nu am dus vreodată lipsă în Play Store sau App Store e cu siguranţă endless runner-ul, dar din când în când mai apar şi inovaţii în acest tip de titlu. Spre exemplu Power Hover propune un gameplay interesant, cu nivel de..

Un gen de joc de care nu am dus vreodată lipsă în Play Store sau App Store e cu siguranţă endless runner-ul, dar din când în când mai apar şi inovaţii în acest tip de titlu. Spre exemplu Power Hover propune un gameplay interesant, cu nivel de dificultate ridicat şi cu un mediu de joc abstract. L-am testat pe Huawei P9 Lite şi e gratuit in Play Store.

Acesta e unul dintre cele mai bune runnere jucate de mine în ultima vreme şi el a debutat în decembrie 2015. Ne pune în pielea unui bărbat fără față, care ajunge într-un oraş în stil western şi începe să călătorească pe acolo şi prin împrejurimi pe un hoverboard. Nu vom evita doar obstacole, sau viermi uriaşi ce sar din nisip, ci vom şi fugari un alt personaj dubios pe al său hoverboard, care aruncă grenade spre noi.

Review joc Power Hover, prezentat pe Huawei P9 Lite

Vom aduna şi baterii în misiuni, pentru a alimenta diferite porţiuni ale oraşului. Level designul e foarte variat, unul dintre marile plusuri ale jocului. Mai mult decât atât, existat un feeling cinematic aici şi nivele destul de lungi, aşa că checkpoint-urile devin vitale. Fizică e bine implementată, dar modul în care totul e desenat pare prea abstract şi pe fugă, ca şi cum producătorii jocului nu s-au mai obosit să pună şi ultimele texturi peste obiecte sau peisaje.

Veţi putea să rulaţi pe halfpipe-uri, printre capcane complexe cu lasere şi aveţi chiar şi vieţi de irosit sau adunat de-a lungul curselor. Controlul e pe bază de swipe, cu dificultate ridicată şi distractiv totuşi. Nota este de 9.1 din 10 şi descărcaţi jocul de aici pentru Android, sau de aici pentru iOS.

Huawei P9 Lite, prețuri actualizate: