Shred It Review (Sony Xperia X Compact): endless runner tipic, cu o grafică decupată în hârtie (Video)

Autor:  | Publicat în:  Jocuri  Sony 1.079 ori
<b>Shred It Review (Sony Xperia X Compact): endless runner tipic, cu o grafică decupată în hârtie (Video)</b>Există endless runnere care copiază Subway Surfers şi unele care copiază Temple Run, iar de ele nu ducem niciodată lipsă. Shred It încearcă ceva diferit, iar mare parte din farmecul său e abordarea grafică. Am testat jocul pe Sony Xperia X Compact şi îl..

Există endless runnere care copiază Subway Surfers şi unele care copiază Temple Run, iar de ele nu ducem niciodată lipsă. Shred It încearcă ceva diferit, iar mare parte din farmecul său e abordarea grafică. Am testat jocul pe Sony Xperia X Compact şi îl găsiţi gratuit in Play Store.

Lansat în septembrie 2014 pe iOS şi în 2016 pe Xbox One, titlul are o grafică în stil decupaje de hârtie, pe care le făceam cu toţii la grădiniţă. E un joc bazat pe reacţii, cu nivel de dificultate foarte scăzut şi evident control pe bază de swipe. În acest runner vom strânge pene şi frunze drept monede de schimb şi începem cu 2 vieţi. Cum ne lovim de ceva pierdem o viaţă.

Review joc Shred It, prezentat pe telefonul Sony Xperia X Compact

Există şi un mod Time Attack, în care primim secunde extra la un anumit interval şi trebuie să ajungem la checkpoint până să expire timpul limită. Jocul mi se pare prea simplu, limitat şi fără un scop clar. Putem evident să deblocăm noi haine pentru personaj, noi placi snowboard pe care rulează şi chiar noi personaje. Din când în când mai facem şi cascadorii la marginea unui deal, dar ele dau senzaţia că sunt făcute mai degrabă din greşeală, decât intenţionat.

În afară de grafică şi de superbele fundaluri dinamice, care uneori ne duc de la apus la răsărit şi din ploaie în soare si viceversa, nu avem nimic ieşit din comun. Lipsa de obiective şi plictiseala rămân probleme totuşi. Îi dăm notă 7 din 10 şi îl descărcaţi de aici pentru Android, sau de aici pentru iOS.

Sony Xperia X Compact, prețuri actualizate: