Time Locker Review (Onda OBook 20 Plus): un endless runner pe bază de călătorie în timp, un concept interesant (Video)

Autor:  | Publicat în:  Jocuri  Onda 739 ori
<b>Time Locker Review (Onda OBook 20 Plus): un endless runner pe bază de călătorie în timp, un concept interesant (Video)</b>Ne place să vedem un joc original şi îl apreciem că atare, mai ales când reuşeşte să aducă ceva nou într-o zonă deja arhiplină de titluri. În cazul lui Time Locker, e vorba despre un endless runner care implică şi puţină... călătorie în timp.

Ne place să vedem un joc original şi îl apreciem că atare, mai ales când reuşeşte să aducă ceva nou într-o zonă deja arhiplină de titluri. În cazul lui Time Locker, e vorba despre un endless runner care implică şi puţină... călătorie în timp. Am testat acest joc pe tableta Onda OBook 20 Plus, deşi e mai degrabă menit pentru telefoane, insistând pe ţinerea în portrait a terminalului pe care ne jucăm.

E gratuit in Play Store, produs cu engine-ul Unity şi este un soi de runner şi shooter 2 în 1. Avem o multitudine de obiecte deformabile în faţa noastră, inclusiv inamici care se sparg în pixeli când îi împuşcăm. Ei vin în valuri şi în grupuri, iar personajul nostru poate merge înainte sau înapoi, dar şi lateral şi chiar înapoi în timp.

Review joc Time Locker Review, prezentat pe tableta Onda OBook 20 Plus

Grafica arată excelent, minimalist şi pixeli şi voxeli decorează mediul din jur. Apare şi câte un boss sub formă de dinozaur şi asemenea jocului Tyrian pe care îl jucăm în şcoala generală, am luat şi powerup-uri ce permit să tragem cu proiectile şi lateral sau pe diagonală. Ceva urme de Crossy Road şi Superhot regăsim aici, dar nu putem numi jocul o clonă, în nici un caz.

Putem cheltui bani pe powerup-uri, debloca noi personaje şi am remarcat că acesta e un joc cam greu, deci veţi muri des, pentru că inamicii vin în cantitate uriaşă. Ne vom confrunta cu tancuri, lupi, dinozauri, elicoptere, cu rachete, lasere şi alte nebunii şi de parcă nu era de ajuns că avem inamici în faţă, vor apărea şi din spate să ne gonească.

Cu un stil vizual şi concept original, jocul ia de la noi un 9.1 din 10. Îl descărcaţi de aici pentru Android, sau de aici pentru iOS.

Onda OBook 20 Plus, prețuri actualizate:

ALERTĂ PREȚ BUN! A reapărut LG G6 la prețul de 2183 lei pe QuickMobile! (link de afiliat)