Retry review (Utok Hello 7Q): conceptul lui Flappy Bird evoluat la un nivel superior, cu ajutorul Rovio (Video)

Autor:  | Publicat în:  Jocuri 654 ori
<b>Retry review (Utok Hello 7Q): conceptul lui Flappy Bird evoluat la un nivel superior, cu ajutorul Rovio (Video)</b>Atunci când a apărut ideea lui Retry, un soi de Flappy Bird produs de Rovio, gamerii nu erau prea încântați de perspectiva acestui joc. Rezultatul final e surprinzător de bun, fiind mult mai mult decât o clonă. Am testat acest joc gratuit pe...

Atunci când a apărut ideea lui Retry, un soi de Flappy Bird produs de Rovio, gamerii nu erau prea încântați de perspectiva acestui joc. Rezultatul final e surprinzător de bun, fiind mult mai mult decât o clonă. Am testat acest joc gratuit pe tableta Utok Hello 7Q, pe care o puteți câștiga la un concurs Mobilissimo.ro.

Retry este un joc 2D side scrolling, cu grafică 8 bit și soundtrack pe măsură. Veți controla un mic avion randat în 8 bit, capabil de loopinguri și pe care trebuie să îl înălțați sau coborâți pentru a evita diferite obstacole. Gameplay-ul e împărțit în nivele și avem și checkpointuri pe care le putem activa folosind monede, pe care le adunăm în nivele. Veți apăsa pe ecran pentru a menține avionul în aer și veți putea aduna atât monede, cât și nuci de argint, care activează diferite abilități.

Retry review (Utok Hello 7Q)​

Ele includ vieți extra, încetinirea timpului și magnet pentru banii de aur. Fiecare nivel are ratinguri de 3 stele, pe care le obțineți printr-un număr cât mai mic de crashuri, distanța parcursă sau pur și simplu prin terminarea nivelului. Jocul nu necesită obligatoriu in app purchases, deoarece e destul de ușor. Veți putea naviga într-un mediu plin de nori, munți, pajiști și castele, dar există și nivele de iarnă sau nivele gri urbane.

Soundtrack-ul e înțesat de muzică de sintetizator și solo de chitară și întreg jocul are un feeling old school binevenit. El e foarte distractiv și de 10 ori mai plăcut decât orice Flappy Bird. îi acordăm nota 8.3 din 10 și îl descărcați de aici pe iOS și de aici pe Android.

UTOK Hello 7Q prețuri actualizate:

Retry review (Utok Hello 7Q)

▶▶▶ Sony Xperia XZ1 la 2.591 lei ◀◀◀