Mobius Final Fantasy Review (ASUS ZenFone 3 Deluxe): în sfârşit un RPG capabil pe mobil, chiar dacă repetitiv şi plin de bug-uri (Video)

Autor:  | Publicat în:  Jocuri  Asus 991 ori
<b>Mobius Final Fantasy Review (ASUS ZenFone 3 Deluxe): în sfârşit un RPG capabil pe mobil, chiar dacă repetitiv şi plin de bug-uri (Video)</b>Final Fantasy e seria mea preferată de jocuri, mai degrabă pentru realizările din anii 90 decât pentru titlurile recente. Final Fantasy VII e în continuare cel mai bun joc din lume pentru mine, deci orice new entry în serie e privit cu mare interes.

Final Fantasy e seria mea preferată de jocuri, mai degrabă pentru realizările din anii 90 decât pentru titlurile recente. Final Fantasy VII e în continuare cel mai bun joc din lume pentru mine, deci orice new entry în serie e privit cu mare interes. Pe mobil am avut doar portări sau jocuri nu prea reuşite şi iată că vine acum Mobius: Final Fantasy cu o abordare ceva mai diferită. Am testat jocul pe ASUS ZenFone 3 Deluxe şi m-am distrat de minune!

În primul rând, jocul are o grafică excelentă, mai ales când vine vorba de filmuleţele din titlu sau de atacurile magice cu iluminare fistichie. Are totuşi şi o grămadă de bug-uri, care deseori vă vor împiedica va să conectaţi la serverele Square Enix. Povestea e cam emo şi neînţeleasă, dar personajele sunt gândite şi desenate destul de OK, chiar dacă având mai puţină substanţă decât alte jocuri FF.

Mobius se bazează mai degrabă pe lupte decât pe explorare, aceasta având loc automat, în filmuleţe. Există şi challenge-uri, temnițe şi evenimente speciale PvP presărate pe o planetă pe care o învârtim după pofta inimii. Gamerul are la dispoziţie o platformă de cărţi de joc, fiecare cu un atac magic special şi fiecare folosind "orbs" colorate pentru a încărca atacul.

Review joc Mobius Final Fantasy, prezentat pe ASUS ZenFone 3 Deluxe

Avem şi atacuri fizice, limitate la număr per tura (cam 3), iar inamicii vin în valuri în lupte. Există şi un soi de atac special care se încarcă după ce luăm sau facem destul damage şi avem şi şansa de a aplica rezistențe elementale pentru a fi imuni la foc, gheaţă sau pământ. Cărţile pot face fuziune, iar acele orbs pot fi folosite pentru a face actualizări de statistici, ca viaţă, atac şi altele.

Există şi Summon şi posibilitatea de a închiria câte o carte de joc de la alt gamer şi apoi să îi daţi follow şi să vă împrieteniţi. O mulţime de concepte se îmbină aici, inclusiv cel de joburi, cu câte un deck de cărţi pentru fiecare tip de personaj. Avem un soi de "paladin", vrăjitorul, cercetașul şi alţii deblocabili, fiecare cu armă şi armură proprie, dar şi statistici unice.

O problemă pe care o am cu Mobius, în afară de bug-uri e faptul că meniurile sunt foarte alambicate şi se încarcă extrem de greu. Cu toate acestea, faţă de alte RPG-uri de mobil, grafica şi gameplay-ul ies în evidenţă prin complexitate. Jocul ia un 9.2 de la noi şi îl găsiţi aici pentru Android, sau aici pentru iOS.

ASUS ZenFone 3 Deluxe, prețuri actualizate: