Transformers Forged to Fight Review (iPhone 7): cel mai bun joc Transformers de pe mobil, poate chiar cel mai bun din ultimii ani (Video)

Autor:  | Publicat în:  Jocuri  Apple  iOS 1.331 ori
<b>Transformers Forged to Fight Review (iPhone 7): cel mai bun joc Transformers de pe mobil, poate chiar cel mai bun din ultimii ani (Video)</b>Din seria de jocuri Transformers vine astăzi și rândul titlului Forged to Fight să primească o recenzie de la noi. Acest joc l-am testat pe iPhone 7 și putem spune că avem cel mai bun titlu din serie asta pentru că la nivel de prezentare și gameplay

Deşi filme şi seriale Transformers am avut gârlă în ultimele decenii, cumva jocurile au fost puţine şi de obicei dezamăgitoare. Mă gândesc numai la acel endless runner foarte slab sau la clona de Clash of Clans primite în ultimii ani... Ei bine iată că o gură de oxigen vine de la Kabam, sub forma lui Transformers: Forged to Fight.

Transformers Forged to Fight

Gratuit în Play Store şi App Store, jocul este un fighter arătos, testat de mine pe iPhone 7. Fie e telefonul de "vină", fie jocul ăsta arată cu adevărat spectaculos. Felul în care zboară scânteile, explodează în flash-uri de energie roboţii şi metalul se izbeşte de metal e cu adevărat demn de un film de Michael Bay. Şi avem şi o grămadă de roboţi de deblocat, din diferite epoci.

Transformers Forged to Fight

Îi avem pe cei din filmele lui Michael Bay, dar şi pe cei din serie sau din ani 80, cu personaje clasice ca Megatron, Optimus Prime, Grindor sau Bumblebee incluse. Luptele se dau într-o singură rundă şi controlul e pe bază de swipe şi tap. Ţinând apăsat pe ecran în stânga ecranului veţi para şi ţinând în dreapta vă veţi transforma în avion, elicopter sau automobil pentru un atac fulger.

Transformers Forged to Fight

Există şi atacuri speciale care se încarcă şi veţi putea trage cu proiectile de la distanţă sau să vă luptaţi în proximitate. Mai mult decât atât, arenele sunt 3D, astfel că puteţi roti perspectiva şi face side step pentru a evita proiectilele. Combo-uri superbe şi pline de scântei se pot inlantui în acest titlu şi aveţi şanse chiar şi în bătăliile dezechilibrate.

Putem face upgrade roboţilor sau mai bine zis level up şi există şi elemente de base builder, alianţe, misiuni zilnice, o arenă şi o muzică înălţătoare pe măsură. Toate sunt completate de roboţi arătoşi şi în cantitate extrem de mare. Jocul e generos cu cristalele, care vă permit să deblocaţi noi creaturi metalice. Până şi o poveste avem aici, redată prin dialogurile între personaje.

De mult nu am mai văzut un joc aşa încântător şi bine realizat, până la cel mai mic detaliu. Îi dăm o notă de 9.5 din 10 şi îl recomandăm tuturor gamerilor şi fanilor Transformers. Descărcați jocul de aici pentru Android și de aici pentru iOS.

Puteți verifica și prețul actualizat pentru iPhone 7 de pe flanco.ro!

Review joc Transformer Forged to Fight, prezentat pe iPhone 7: