PewDiePie's Tuber Simulator Review (OnePlus 3): simulatorul de viaţă a unui YouTuber simulează cu succes plictiseala şi tona de clickuri (Video)

1.495 ori
<b>PewDiePie's Tuber Simulator Review (OnePlus 3): simulatorul de viaţă a unui YouTuber simulează cu succes plictiseala şi tona de clickuri (Video)</b>Nu credeam că se va ajunge până aici cu simulatoarele: să mimezi că eşti un YouTuber, că editezi clipuri, le urci pe web şi strângi vizualizări. Nu m-ar mira să existe şi simulatoare de reţele sociale... În fine, azi vă prezentăm recenzia jocului Tuber..

Nu credeam că se va ajunge până aici cu simulatoarele: să mimezi că eşti un YouTuber, că editezi clipuri, le urci pe web şi strângi vizualizări. Nu m-ar mira să existe şi simulatoare de reţele sociale... În fine, azi vă prezentăm recenzia jocului Tuber Simulator, venit de sub umbrelă faimosului PewDiePie, cel mai celebru YouTuber din lume. Jocul e gratuit in Play Store, e testat pe OnePlus 3 şi e... inedit.

Avem de-a face cu un titlu retro cu perspectivă izometrică 2.5D şi cu grafică tip pixelart, plus soundtrack în stil chiptune, compus de RushJet1, acelaşi artist din spatele soundtrack-ului Legend of the Brofist, un alt joc marca PewdiePie. Tutorialul lui Tuber Simulator vi-l aduce chiar pe Pewds, oferindu-vă indicaţii vocale, cu avatarul sau animat strâmbându-se în fundal.

Review joc PewDiePie's Tuber Simulator, prezentat pe telefonul OnePlus 3

Vom putea realiza şi edita clipuri, urmărind ce e trendy, să cumpărăm o tonă de obiecte şi decoraţiuni pentru camera noastră, să o extindem, să ne facem prieteni şi să strângem vizualizări şi subscrieri. Acestea două sunt şi monede de schimb în joc, completate de o treia numită Bux. Aceasta e foarte rar de găsit şi are rolul de a grăbi timerele şi a extinde camera voastră.

Ca să mă fac clar înţeles, trebuie doar să faceţi tap, tap, tap pe o serie de butoane, opţiuni şi elemente şi asta e tot jocul. Vă veţi putea decora casa cum doriţi şi să jucaţi un joc inspirat de Peggle în vreme ce aşteptaţi pachetele cu obiecte să vină.  Puteţi cumpăra console, computere, boxe, planete, animale, jucării trăznite şi să vă schimbaţi lookul şi hainele. Grafica arată binişor, jocul e destul de original, dar foarte des veţi sta degeaba aşteptând să se termine un timer. Îi dăm notă de 7.5 din 10 lui Tuber Simulator şi îl descărcaţi de aici pentru Android, sau de aici pentru iOS.

OnePlus 3, prețuri actualizate:

⚡ Poți obține un voucher de 10 euro când cumperi un telefon OnePlus, bani ce pot fi cheltuiți pe accesorii dacă inițiezi comanda folosind acest link.