Ninja Arashi Review (Nubia N1): Platformer ca la carte, cu vibe de Shadow Fight 2 (Video)

Autor:  | Publicat în:  ZTE  Nubia 943 ori
<b>Ninja Arashi Review (Nubia N1): Platformer ca la carte, cu vibe de Shadow Fight 2 (Video)</b>Pasionaţi de Shadow Fight 2 uniţi-vă! Am găsit în sfârşit un joc pe măsura pasiunii voastre! Numele său este Ninja Arashi, iar titlul a fost recent testat de noi pe telefonul Nubia N1. Avem de-a face aici cu un platformer şi nu fighter, iar influenţele..

Pasionaţi de Shadow Fight 2 uniţi-vă! Am găsit în sfârşit un joc pe măsura pasiunii voastre! Numele său este Ninja Arashi, iar titlul a fost recent testat de noi pe telefonul Nubia N1. Avem de-a face aici cu un platformer şi nu fighter, iar influenţele Shadow Fight se simt mai mult la nivel vizual.

Grafica e una pe bază de siluete umbre şi influențe orientale se simt la tot pasul. Jucăm cu un ninja care îşi va mătrăşi rivalii folosind steluţe de aruncat sau un atac cu sabia care are perioadă de cooldown. Nu avem limita de muniţie la steluţe, ceea ce ne bucură. Jocul e gratuit şi are nivel mediu de dificultate. Nivele sunt presărate cu checkpoint-uri şi avem şi 3 vieţi la dispoziţie.

Review joc Ninja Arashi, prezentat pe telefonul Nubia N1

După ce le pierdem pe toate 3 va trebui să vedem o reclamă sau să plătim pentru a continua. Banii adunaţi în misiuni sunt cheltuiţi pe upgrade-uri, fie de viaţă, fie de scădere a perioadei de cooldown sau transformarea în altă creatură/obiect. Astfel, pe lângă steluţe şi sabie avem şi abilitatea de a ne transforma într-o urnă sau statuie, astfel încât adversarii să nu ne observe.

E mult mai probabil să vă omoare o capcană, decât un inamic în acest joc, deci grijă mare. Uneori capcanele sunt chiar nedrepte, ieşind din pământ sub formă de ţepi sau  veţi găsi o bombă într-o cutie unde credeaţi că e o comoară. Avem şi double jump, care ne va salva deseori de acele fântâni cu otravă atât de enervante. E un platformer reuşit, aş îndrăzni să zic mai reuşit decât Super Mario Run şi îi dăm notă de 9.2 din 10. Îl descărcaţi de aici şi trebui spus că am simţit şi ceva influenţe Badland aici.

Nubia N1, prețuri actualizate: