Super Toss the Turtle Review (UMi Plus E): un clasic de pe Newgrounds revine, cu un succesor carismatic (Video)

Autor:  | Publicat în:  Jocuri  Android  UMI 828 ori
<b>Super Toss the Turtle Review (UMi Plus E): un clasic de pe Newgrounds revine, cu un succesor carismatic (Video)</b>Numele unui nou joc pe care l-am testat pe smartphone-ul UMi Plus E este și Super Toss The Turtle. Avem aici de-a face cu un titlu clasic de pe Newgrounds, sau mai bine zis un titlu înrudit cu jocul Toss the Turtle de pe Newgrounds. În recenzie

Nu ştiu daca voi mai ţineţi minte site-ul Newgrounds, dar era o colecţie excelente de joculeţe flash, majoritatea platformere originale. Din negura timpului vine acest Super Toss the Turtle, care e înrudit cu un Toss the Turtle de pe Newgrounds. Am testat jocul pe UMi Plus E şi îl găsiţi gratuit in Play Store.

Super Toss the Turtle

Premiza e foarte simplă: tragem cu o ţestoasă dintr-un tun sau o praştie şi apoi încercăm să atingem o distanţă cât mai mare, împuşcând respectivul animal în aer. Ştiu că sună crud, dar totul e randat în mod copilăros şi nu va răni sentimentele nimănui. Gameplay-ul oferă câteva secunde de divertisment şi deseori implicarea gamerului e minimă, câtă vreme ricoşaţi din tot soiul de creaturi din cale.

Variaţiile sunt foarte mari şi mă refer aici la fundaluri şi creaturi de care ne lovim. Deblocabilele sunt disponibile gârlă, de la tunuri şi praştii, la pistoale şi arme laser cu tragem în ţestoasă, dar şi obiecte booster. Şi personajele sunt deblocabile şi pe lângă ţestoasă am cheltuit câteva cochilii şi pe un scorpion, dar mai sunt şi alte personaje memorabile.

Descrierile armelor sunt haioase, iar gameplay-ul deşi e distractiv primele câteva dăţi, devine enervant ulterior, dacă nu obţineţi distanţe mai mari. Îi acordăm nota 7.5 din 10 şi îl descărcaţi de aici pentru Android și de aici pentru iOS!

Prețul actualizat pentru UMi Plus E îl puteți afla de pe iHunt.ro!

Review joc Super Toss the Turtle, prezentat pe UMi Plus E