Teenage Mutant Ninja Turtles Rooftop Run Review (iPhone 5): Încă un endless runner, de această dată cu țestoase ninja și 2 unghiuri de cameră (Video)

Autor:  | Publicat în:  Jocuri 2.100 ori
<b>Teenage Mutant Ninja Turtles Rooftop Run Review (iPhone 5): Încă un endless runner, de această dată cu țestoase ninja și 2 unghiuri de cameră (Video)</b>Există o sumedenie de jocuri cu Țestoasele Ninja și un film nou realizat de Michael Bay, dar puține astfel de producții au succes sau respecta rețeta seriei de desene pe care o urmăream când eram mici. Teenage Mutant Ninja Turtles Rooftop Run are...

Există o sumedenie de jocuri cu Țestoasele Ninja și un film nou realizat de Michael Bay, dar puține astfel de producții au succes sau respecta rețeta seriei de desene pe care o urmăream când eram mici. Teenage Mutant Ninja Turtles Rooftop Run are un nume lung cât o zi de post, dar si un gameplay destul de simplu.

Am testat acest joc pe iOS, pe iPhone 5, iar el costă 1 dolar în acest moment, dar prețul fluctuează. Puteți juca drept Leonardo, Donatello, Michelangelo și Raphael, cele 4 țestoase, dar și alte câteva personaje celebre din desenele de pe Nickelodeon. Acesta este un combat runner, care se petrece în New York și care va cere să adunați o serie de bule verzi pentru a ține bara stamina plină și a nu pierde jocul. Atunci când umpleți bară veți intra într-un mod special de luptă pe bază de apăsare pe ecran într-o anumită secvența.

Controlul e de tip one touch, iar jocul are 2 părți: cea de endless runner side scrolling cu țestoasa și cea de third person runner cu dubița eroilor verzi. Cu aceasta veți sări pe rampe, veți fi urmăriți de extrateresti Kraang și nu prea veți aprecia gameplayul plin de capcane. în modul țestoasă, veți putea alerga pe pereți și la un moment dat puteți debloca noi gadgeturi și powerupuri, dar și arme și costume.

Teenage Mutant Ninja Turtles Rooftop Run Review

Acest titlu va plăcea doar fanilor TNMT și cam atât, fiind destul de anost în rest, mai ales că nu puteți juca cu toate țestoasele din start. îi dăm notă 7.8 din 10 și îl descărcați de aici pentru iOS, sau de aici pentru Android.

Prețul telefonului îl puteți afla de aici.

Teenage Mutant Ninja Turtles Rooftop Run Review (iPhone 5)
​