The Man From Uncle: Mission Berlin Review (Galaxy S6 Edge+): mult potenţial şi multă acţiune repetitivă (Video)

Autor:  | Publicat în:  Jocuri 1.059 ori
<b>The Man From Uncle: Mission Berlin Review (Galaxy S6 Edge+): mult potenţial şi multă acţiune repetitivă (Video)</b>Cel mai nou film al lui Guy Ritchie este comedia de acţiune The Man from UNCLE, care a primit şi jocul omonim (plus particula Mission Berlin), gratuit in Play Store. Am testat acest titlu pe Samsung Galaxy S6 Edge+ şi ne-am distrat de minune, deşi...

Cel mai nou film al lui Guy Ritchie este comedia de acţiune The Man from UNCLE, care a primit şi jocul omonim (plus particula Mission Berlin), gratuit in Play Store. Am testat acest titlu pe Samsung Galaxy S6 Edge+ şi ne-am distrat de minune, deşi acţiunea a devenit repetitiva la un moment dat.

Acesta este un joc third person de acţiune, cu o grafică surprinzător de arătoasă, cam undeva pe la nivelul unui GTA, fără să exagerez. Oraşele în care vă veţi lupta cu inamicii sunt mari, dar foarte puţin populate. Jocul e destul de greu, mai ales că încearcă să ofere o experienţă stealth, deşi e cam imposibil să te strecori pe lângă soldaţi, cu un control atât de sensibil. O alunecare de deget şi încep salvele de tun...

Veţi putea juca fie cu agentul Napoleon Solo, fie cu Ilya Kurayin, personajele principale din filmul lui Ritchie. Acţiunea are loc în anii 60, într-un oraş european mohorât, Praga din câte am văzut. Misiunile seamănă foarte mult între ele şi implică ridicarea unei valize, asasinarea unui comandant sau mătrăşirea unor soldaţi. Veţi putea conduce şi automobile şi chiar să fiţi călcaţi de ele (fatal), dar asta mai degrabă în multiplayer.

Armele se găsesc prin oraş şi fiecare misiune de aduce ability points, pe care le cheltuiţi pe extra viaţa sau alte atribute. În multiplayer vă veţi petrece vreo 5 minute fugărindu-vă cu un alt gamer în oraş, până ce acesta se decide să se ascundă şi apoi să vă asasineze cu sniperul... Cam frustrant, nu-i aşa? Jocul are mare potenţial, irosit totuşi de repetitivitate. Îi acordăm nota 7 din 10 şi îl descărcaţi de aici pentru Android, sau de aici pentru iOS.

Prețul telefonului îl puteți afla de pe eMAG.ro.

The Man From Uncle: Mission Berlin Review (Galaxy S6 Edge+)