Tiny Gladiators Review (Nubia Z11 Mini): un fighter cu elemente de platformer, ba chiar şi puţin RPG (Video)

Autor:  | Publicat în:  Jocuri  Android  ZTE 1.296 ori
<b>Tiny Gladiators Review (Nubia Z11 Mini): un fighter cu elemente de platformer, ba chiar şi puţin RPG (Video)</b>Numele unui nou joc pe care l-am testat este și Tiny Gladiators, titlul jucat pe smartphone-ul Nubia Z11 Mini. După cum și denumirea sa dă de înțeles, avem de-a face cu un fighter în cazul de față, unul ce include și elemente de platformer

Ce ar mai fi recenziile de telefoane fără teste ale unor jocuri? Acestea sunt sarea şi piperul şi scot ce e mai bun din device-urile care ne trec prin mâini. În cazul lui Nubia Z11 Mini, am pus telefonul la treabă cu Tiny Gladiators, un titlu care la bază pare un fighter ca oricare altul, dar de fapt e mai mult de atât.

Tiny Gladiators

Are elemente de platformer, dar şi de RPG, pentru că putem cheltui puncte pentru a activa diferite skilluri şi să le upgradăm. Ne personalizăm luptătorul cu o mulţime de opţiuni legate de haine, look facial şi echipamente, astfel că atunci când vine momentul unei lupte PvP, vom etala un personaj unic. Controlul e destul de simplu, cu butoane pentru înainte/înapoi, salt, lovitură şi două pentru abilităţi speciale.

Pentru că am ales un personaj ce mânuieşte o suliţă, abilitatea să specială este de a arunca cu ea şi de a face un salt special. Jocul implică lupte cu gladiatorii în diferite arene, într-o singură rundă şi până se ajunge la zero hit points. Ceva poveste avem aici (cam incoerentă) şi mediile de joc vă duc în arene, păduri şi deserturi, dar şi zone îngheţate.

Grafica nu e chiar rea, fiind mai degrabă copilăroasă, aşa puţin generaţia Cartoon Network să zicem. Pe lângă modul standard de joc şi PvP, mai există şi Survival. Luptele sunt foarte rapide, mai ales dacă ştiţi să calculaţi tempo-ul loviturilor cum trebuie. E un joc haios, care atrage prin personalizări şi îi dăm nota de 8 din 10. El poate fi descărcat gratuit pentru Android de aici, dar și pentru iOS urmând acest link.

Prețul lui Nubia Z11 Mini poate fi aflat de pe eMAG.ro!

Review joc Tiny Gladiators, prezentat pe Nubia Z11 Mini