Tap Titans 2 Review (Motorola Moto Z): joc clicker/tapper care provoacă la fel de multă adicţie şi obişnuință ca guma de mestecat (Video)

Autor:  | Publicat în:  Jocuri  Motorola  Android 887 ori
<b>Tap Titans 2 Review (Motorola Moto Z): joc clicker/tapper care provoacă la fel de multă adicţie şi obişnuință ca guma de mestecat (Video)</b>Pe smartphone-ul modular Motorola Moto Z am jucat și Tap Titans 2, un titlu de tip clicker/tapper care devine addictive pe măsură ce îl jucați. Acesta provoacă dependență și suntem mereu cu gândul la personajele noastre și la ce mai fac acestea

Nu ştiu voi cum sunteţi, dar eu când încep să mestec o gumă de mestecat, nu mă las până nu o aduc la stadiul de cauciuc fără gust. Cam asta e şi senzaţia unui joc "Tap Titans", iar "Tap Titans 2" duce conceptul la un nou nivel. Este un clicker/tapper gratuit, care provoacă dependență, dar nu la modul enervant, ci mai degrabă ca "hai să văd ce mai fac personajele mele".

Tap Titans 2

L-am testat pe Motorola Moto Z şi ne-am distrat destul de bine cu el. După cum spune şi numele, trebuie doar să facem "tap" pe ecran pentru a ataca diferite creaturi care ne apar în cale şi varietatea e şocant de mare aici. O dată la câteva secunde e distrusă creatura şi apare alta nouă, ulterior chiar şi una gigantică, cu rol de boss.

Avem şi elemente de RPG aici precum personaje secundare, puteri speciale şi upgrade-uri. Fiecare creştere în nivel şi monstru dovedit înseamnă extra bani, cheltuiţi pe răsfăţuri cu atacuri speciale şi personaje fistichii, ba chiar şi pets. Ele au rolul de a ataca inamicii chiar şi când nu faceţi nimic, deci generează bani singure. Grafica nu arată rău deloc şi sunt chiar uimit câte creaturi variate au desenat cei de la Game Hive Corporation.

Uneori vă veţi lovi de un "zid", în care nu puteţi dobora inamicul într-un timp limită, deci e nevoie de upgrade-uri, mai ales la armă şi damage. Asta înseamnă să reveniţi la monştri mai mici şi grinding, până ce aveţi destui bani pentru upgrade. Deblocabilele includ şi artefacte, echipamente, skill-uri speciale şi absolut totul e upgradabil, deci e de lucru aici.

E genul de joc pe care îl mai accesezi din când în când în vreme ce călătoreşti spre muncă, pentru a mai pierde câteva zeci de secunde sau minute. Îi dăm o notă de 8 din 10 şi îl găsiţi aici pentru Android și aici pentru iOS. Prețul actualizat pentru Motorola Moto Z poate fi aflat de pe QuickMobile.ro!

Review joc Tap Titans 2, prezentat pe Motorola Moto Z