Unkilled Review (Huawei Mate S): varianta zombificată şi stricată de Dead Trigger 2 (Video)

Autor:  | Publicat în:  Jocuri 845 ori
<b>Unkilled Review (Huawei Mate S): varianta zombificată şi stricată de Dead Trigger 2 (Video)</b>De la Dead Trigger 2 &icirc;ncoace foarte puţine FPS-uri au mai fost distractive pe Android. Ei bine se pare că Madfinger Games nu prea &icirc;şi ia fanii &icirc;n serios pentru că a lansat jocul Unkilled, care &icirc;n loc să fie Dead Trigger 3, e o...

De la Dead Trigger 2 încoace foarte puţine FPS-uri au mai fost distractive pe Android. Ei bine se pare că Madfinger Games nu prea îşi ia fanii în serios pentru că a lansat jocul Unkilled, care în loc să fie Dead Trigger 3, e o versiune foarte lite a jocului Dead Trigger 2 şi înţesată de freemium-uri. Titlul e gratuit in Play Store şi a fost testat de noi pe Huawei Mate S.

Lansat pe 3 septembrie, acest joc are un sistem de energie specific unui freemium şi timere pentru upgrade-urile armelor. Misiunile sunt extrem de scurte, deseori sub un minut, deşi cumva pe la misiunea 17 parcă totul devine brusc mai greu şi misiunile sunt mult mai lungi şi dificile. Scopul e acelaşi ca în Dead Trigger: ucideţi zombii cu arme care de care mai sofisticate şi fistichii.

Din păcate gameplay-ul e mai static acum şi multe medii de joc au fost împrumutate din Dead Trigger direct. Grafică arata totuşi destul de bine, dar nu da senzaţia de upgrade faţă de Dead Trigger 2. Putem folosi o grămadă de arme, de la lansatoare de rachete şi grenade, la mitraliere de Rambo, sniper-uri, SMG-uri, grenade, tiruri cu rachete din elicopter şi cuţite.

Unkilled Review (Huawei Mate S)

Avem şi powerup-uri şi medipack-uri şi viaţa se regenerează automat, de parcă jocul nu era deja prea uşor. Controlul e destul de comod, tipic pentru un FPS şi aveţi la dispoziţie 300 de misiuni. Din păcate ele sunt toate plictisitoare, deşi teoretic avem şi o poveste aici şi o misiune începe unde se termina altă. Există şi boss battles, dar nu vă vor provoca IQ-ul prea mult.

Ce am apreciat totuşi au fost efectele cool al gloanţelor trase cu sniper-ul în misiunile dedicate. Îi acordăm acestui titlu nota de 7.5 din 10 şi îl descărcaţi puteți descărca de aici pentru Android sau de aici pentru iOS, dar vă sugerez să rămâneţi la Dead Trigger!

Prețul telefonului îl puteți afla de aici.

Unkilled Review, prezentat pe Huawei Mate S