WWE Immortals Review (Huawei Mate 8): nu chiar Mortal Kombat X, dar cu o savoare proprie şi combo-uri bine randate (Video)

Autor:  | Publicat în:  Jocuri 1.140 ori
<b>WWE Immortals Review (Huawei Mate 8): nu chiar Mortal Kombat X, dar cu o savoare proprie şi combo-uri bine randate (Video)</b>Jocurile fighter statice se ţin g&acirc;rlă de la Injustice &icirc;ncoace şi Nether Realm le-a produs pe cele mai celebre. Pe lista se afla at&acirc;t Mortal Kombat X, c&acirc;t şi WWE Immortals, care primeşte review mai jos. Am testat jocul pe...

Jocurile fighter statice se ţin gârlă de la Injustice încoace şi Nether Realm le-a produs pe cele mai celebre. Pe lista se afla atât Mortal Kombat X, cât şi WWE Immortals, care primeşte review mai jos. Am testat jocul pe Huawei Mate 8 şi aflaţi că el e gratuit in Play Store.

Vom lupta de această dată cu wresleri din liga WWE, având parte de numeroase combo-uri văzute şi la TV în serile în care se difuzau luptele. În continuare confruntările sunt în regim de 3 versus 3, cu tap şi swipe pentru atacuri şi cu apăsarea cu două degete pe ecran pentru a para. Unreal Engine 3 se află în spatele lui WWE Immortals, de aceea arată atât de bine şi animaţiile sunt aşa complexe.

Luptătorii includ nume mari ca John Cena, The Rock sau Undertaker, fiecare cu propria mitologie şi versiuni derivate. Există şi afinităţi între luptători, dar şi itemuri pe care le putem asocia pentru a îi ajuta să îşi amplifice puterile. Atât itemurile, cât şi wrestlerii vin sub formă de cărţi de joc şi există şi o limită de energie pentru fiecare personaj, după care trebuie să aşteptăm, cam ca în MK X.

Atacurile speciale se activează odată ce bara de jos e încărcată, cu 3 nivele de atac diferite. Puteţi otrăvi inamicii, să le luaţi 70% din viaţă sau să îi faceţi să sângereze, totul cu animaţii complexe. Veţi vedea rotiri în aer, o vampă muşcând de cap luptători, atacuri în formă de tornadă şi oameni în flăcări. Veţi face level up folosind punctele de experienţă câştigate şi nivelul de dificultate e foarte scăzut aici.

Există şi lupte cu gameri reali evident, dar trebuie ceva grinding până să ajungeţi un luptător bun. Reţineţi şi că multiplayerul nu e în timp real, ci cu un ghost al adversarului uman. În fundal se aude muzică rock destul de generica, dar plăcută urechilor mele. Apropo de fundal, nivelele şi designul lor sunt cam dezamăgitoare prin simplitatea lor, faţă de MK X de exemplu. Îi acordăm acestui titlu nota de 8.7 din 10 şi îl descărcaţi de aici pentru Android, sau de aici pentru iOS.

Huawei Mate 8, prețuri actualizate:

Review WWE Immortals, prezentat pe Huawei Mate 8