RECENZII Telefoane - Mobilissimo.ro

ASUS ZenFone 6 Review (română)
ASUS ZenFone 6 Review (română)SecțiuniAutor: Alexandru Stănescu | Publicat în: AsusNu am fost niciodată un mare fan al mecanismelor pop up sau rotative pentru camera selfie. Nu mi se par viabile, ci mai degrabă fragile şi încurcă-lume. Eu încă aştept camera selfie ascunsă direct sub ecran, dar mai avem până acolo. Până atunci ASUS..Nota: 9,25/10Detalii
OnePlus 7 Pro Review Detaliat în Limba Română
OnePlus 7 Pro Review Detaliat în Limba RomânăSecțiuniAutor: Alexandru Stănescu | Publicat în: OnePlusOnePlus este o companie care a evoluat pe cel mai vestic făgaş mi-a fost dat să văd pentru o firmă chineză. Dacă nu ai ştii mai bine, ai zice că e o poveste de succes din Silicon Valley. OnePlus One a fost unul dintre telefoanele care la Mobilissimo..Nota: N/ADetalii
Sony Xperia 1 Review Ultra Detaliat
Sony Xperia 1 Review Ultra DetaliatSecțiuniAutor: Alexandru Stănescu | Publicat în: Sony"Excentric" este un cuvânt pe care o să îl tot repet legat de telefonul Sony Xperia 1. Nu e un telefon standard, stas, copie sau clona a nimic... Sony a inaugurat aspectul 21:9, a produs un telefon luuuuung cât o zi de post, bazat pe materiale premium. A Nota: N/ADetalii
Allview Soul X6 Xtreme Review Detaliat
Allview Soul X6 Xtreme Review DetaliatSecțiuniAutor: Alexandru Stănescu | Publicat în: AllviewAllview Soul X2 Xtreme a fost un telefon cu care ne jucăm în august 2015, pe căldura mare. Era o bestie de gaming cu mult RAM la acea vreme şi inova poate cel mai mult în portofoliul Allview. La 4 ani distanţă avem încă un Xtreme care a plusat serios de tNota: N/ADetalii
Prezentare CHOETECH T541-S: Încărcător wireless pentru mașină, cu o dotare bonus la pachet
Prezentare CHOETECH T541-S: Încărcător wireless pentru mașină, cu o dotare bonus la pachetAutor: Claudiu Sima | Publicat în: GadgetsDacă vă amintiți cu ceva timp în urmă am testat aici la Mobilissimo încărcătorul wireless dual Choetech T535-S ce putea alimenta rapid două dispozitive simultan. Astăzi vine o nouă prezentare de produs realizat de către această Nota: N/ADetalii
Huawei Honor 8X Review
Huawei Honor 8X ReviewSecțiuniAutor: Alexandru Stănescu | Publicat în: HuaweiHuawei Mate 20 Lite a fost apreciat de noi, fiind poate cel mai atractiv telefon midrange din a doua parte a lui 2018, poate chiar pe întregul an. Ce aţi spune de o variantă XXL a sa? Aşa am putea defini Huawei Honor 8X, care vine cu acelaşi procesor şi..Nota: 8,28/10Detalii
Nokia 9 Pureview Review Detaliat
Nokia 9 Pureview Review DetaliatSecțiuniAutor: Alexandru Stănescu | Publicat în: Nokia HMD GlobalNokia Pureview! Unul dintre primele camera-phone-uri pursânge (Nokia 808 Pureview) pe care le-am testat... şi urmaşul sau Lumia 1020. Cu ambele am amintiri. Cu primul dădeam zoom fantastic de pe Tâmpa în Braşov într-un 2012 torid, în care a avut loc..Nota: 8,76/10Detalii
iHunt Alien X Black Review
iHunt Alien X Black ReviewSecțiuniAutor: Alexandru Stănescu | Publicat în: iHuntAm început să testăm telefoane iHunt tot mai variate în ultima vreme, inclusiv acest model iHunt Alien X Black, care este un telefon arătos de buget. Costă 695 lei şi nu o să ascund faptul că seamănă mult cu un iPhone X. Rama sa metalică lucioasă e cea..Nota: N/ADetalii
Motorola One Vision Review
Motorola One Vision ReviewSecțiuniAutor: Alexandru Stănescu | Publicat în: MotorolaMotorola One Vision ne-a sosit în teste într-o perioadă super ocupată, între un drum la Valencia pentru lansarea lui Zenfone 6 şi unul la Londra pentru debutul lui Honor 20. Aşa că abia acum avem timp să ne aşternem gândurile despre acest telefon midrangeNota: N/ADetalii
Razer Phone 2 Review
Razer Phone 2 ReviewSecțiuniAutor: Alexandru Stănescu | Publicat în: RazerÎn ultimul an telefoanele de gaming au început să apese tare pedala de acceleraţie şi au apărut în tot mai multe variante, de la mai multe companii. Razer a fost un pionier cu primul Razer Phone, iar acum avem şi companii deja la generaţia a treia de..Nota: 7,99/10Detalii