În timp ce unele companii producătoare de smartwatch-uri, decid să vină pe piață cu device-uri cât mai impresionante din punct de vedere hardware, există și firme ce aleg să pună un accent mai mare asupra design-ului. Garmin face asta cu cel mai nou model din portofoliu, și anume cu ceasul Vivomove.
Acesta din urmă adoptă un cadran circular tradițional în interiorul căruia regăsim doi indicatori, unul fiind de culoare neagră și regăsit în partea din stânga, ce este utilizat pentru afișarea numărului de pași efectuați și a caloriilor consumate. În partea dreaptă avem un indicator roșu ce ne anunță când este cazul să facem mișcare - un soi de senzor pentru sedentarism.
Ceasul sosește cu o baterie ce promite o autonomie de un an, iar pe deasupra ni se oferă și certificare pentru rezistență la apa de până la 50 metri adâncime. Aflați că versiunea Sport ce vine cu o curea din silicon, costă 150 dolari, în timp ce varianta cu brățară din piele sau metal, va costa 300 dolari.