Parteneriatul dintre eMAG și Poșta Română se extinde; din noiembrie, clienții retailerului își vor putea ridica comenzile din 200 oficii poștale

Autor:  | Publicat în:  Retaileri 1.603 ori
<b>Parteneriatul dintre eMAG și Poșta Română se extinde; din noiembrie, clienții retailerului își vor putea ridica comenzile din 200 oficii poștale</b>Probabil ați auzit despre parteneriatul încheiat între eMAG și Poșta Română, acord ce presupune livrarea coletelor de către operatorul național de servicii poștale. Clienții pot alege acest tip de livrare și ulterior ridica pachetul comandat direct de

Poșta Română anunță astăzi extinderea parteneriatului încheiat cu eMAG ce presupune livrarea de colete către clienții retailerului online prin serviciul PostCollect. De luna viitoare, numărul oficiilor poștale ce vor furniza acest serviciu la 200 de unități răspândite în întreaga țară - oficii ce vor sta la dispoziția celor care vor dori să-și ridice produsele comandate de la un punct fix aflat în proximitatea domiciliului.

Locatii PostCollect eMAG

Ni se dezvăluie că în faza pilot, s-a început livrarea în doar două oficii poștale din Târgoviște și Buzău, urmând ca în etapa a doua serviciul să devină funcțional și în oficiile din București - ajungându-se la 104 oficii PostCollect operaționale în București și în 31 județe. Până pe 3 noiembrie, serviciul se va extinde în 200 oficii amplasate în toate județele țării.

Aflați că în cadrul serviciului PostCollect, operatorul național de servicii poștale preia, sortează și livrează coletele partenerului la sediul subunităților poștale participante, în funcție de alegerea clientului. Toate aceste unități selectate au ghișee special dedicate acestui serviciu, cu program extins seara și în weekend. Expedițiile eMAG sunt monitorizare în sistem Track&Trace și în momentul sosirii pachetelor, clienții sunt anunțați prin SMS că pot veni pentru ridicarea comenzii. 

Se oferă și opțiunea deschiderii coletului pentru verificarea conținutului, iar conform contractului încheiat, Poșta Română poate păstra coletele avizate în oficiile poștale timp de 7 zile calendaristice de la data preluării lor de la eMAG. Din câte aflăm de pe site-ul posta-romana.ro, clienții PostCollect au prioritate, astfel că nu vor aștepta la ghișeu pentru ridicarea produsului. 

⚡ Telefoane cu cele mai mari reduceri azi pe Compari.ro.
Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×