Consola Nintendo Switch era de fapt programată pentru debut în 2016, iar zvonurile afirmă că întârzierea sa până în primăvara acestui an ar fi fost provocată de integrarea funcţiilor VR. E drept că terminalul a fost anunţat fără suport VR, dar informaţia sună plauzibil şi o disecam mai jos.
Fie Nintendo a dorit să păstreze aceasta funcţionalitate un secret, fie ea se va activa cu o actualizare software sau folosind un accesoriu special, lansat ulterior. Tindem să credem că există un sâmbure de adevăr, judecând după spusele preşedintelui Nintendo, Tatsumi Kimishima, care a afirmat că firma pe care o conduce a luat în calcul adăugarea funcţiilor VR pe Switch.
Oficialul a afirmat că provocarea cea mai mare e rezolvarea problemelor cu gamingul VR comod pe durate lungi. E ştiut faptul că şi după 30 de minute sau o oră de VR apare oboseala, ameţeala, uneori şi greaţa. În plus comoditatea VR-ului on the go nu prea a fost dovedită până acum, fiind o soluţie casnică mai degrabă. Problema e şi că Nintendo îşi promovreaza produsele pentru cei mici, iar VR-ul nu e chiar ideal pentru copii, provocându-le disconfort.
Vom afla mai multe după ce consola e deja în magazine, maxim la E3 2017. Între timp Nintendo Switch se află deja la precomandă pe eMAG.ro, dacă sunteţi interesaţi.


