eMAG inaugurează primul showroom din afara României, în Ungaria; Ținta de vânzări este de 300 milioane de euro până la final de an

1.997 ori
<b>eMAG inaugurează primul showroom din afara României, în Ungaria; Ținta de vânzări este de 300 milioane de euro până la final de an</b>După ce a introdus serviciul de livrare premium numit Genius, iată că astăzi eMAG are alte noutăți interesante de împărtășit. Aflăm prin intermediul unui comunicat de presă faptul că retailerul

După ce a introdus serviciul de livrare premium numit Genius, iată că astăzi eMAGare alte noutăți interesante de împărtășit. Aflăm prin intermediul unui comunicat de presă faptul că retailerul a făcut un pas important în diversificarea canalelor de vânzare în străinătate, inaugurând primul showroom din afara României, în Ungaria

Showroom eMAG Budapesta

Această filială eMAG Ungaria are ca țintă vânzări de 300 de milioane de euro până la finalul anului 2020 și vânzări de un miliard de euro în 5 ani - fapt ce o poziționează drept cea mai mare companie românească din Ungaria și una dintre cele mai importante companii de ecommerce din Europa Centrală și de Est, capabilă să concureze cu retailerii offline și online globali. 

Iată ce a avut de declarat Tudor Manea, vicepreședintele eMAG România, Bulgaria și Ungaria despre această inaugurare a showroom-ului din Ungaria:

"Investițiile susținute din ultimii ani în dezvoltare și tehnologie dezvoltată acasă ne-au permis să replicăm tot mai bine și în afara României inițiativele care au dovedit că sunt benefice pentru economie și pentru clienții noștri. Inspirați de rezultatele de acasă, plănuim ca până la finalul anului să deschidem încă trei showroom-uri în Ungaria. Acesta este unul dintre cele mai importante proiecte dezvoltate până acum de echipele eMAG Ungaria și Extreme Digital, după fuziune de anul trecut, cu sprijinul colegilor din România."

Showroom eMAG Budapesta

Acest nou showroom este amplasat în centrul orașului Budapesta și oferă vizitatorilor acces la cele mai noi produse din categoria electro-IT precum telefoane mobile, tablete, televizoare, electrocasnice mici, dar și produse de îngrijire personală, jucării sau accesorii. Comenzile plasate online vor putea fi ridicate din showroom și eMAG plănuiește și inaugurarea a 100 de easybox-uri până la următorul Black Friday. 

Vă reamintim că în luna martie a anului trecut, eMAG Ungaria și Extreme Digital au anunțat fuziunea care susținută de investiții în dezvoltarea de tehnologie în Roomânia, a condus la consolidarea poziției de lider a eMAG în regiune. Echipa eMAG Ungaria numără în prezent 500 de angajați și va ajunge până la final de an la 550 de angajați. 

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×