Evenimentul organizat de Xiaomi în New York se lasă cu lansări; Chinezii testează piața din SUA cu produse non-smartphone

572 ori
<b>Evenimentul organizat de Xiaomi în New York se lasă cu lansări; Chinezii testează piața din SUA cu produse non-smartphone</b>Cu ceva timp în urmă vă informam cu privire la faptul că Xiaomi pregătește un eveniment special în New York pe data de 8 decembrie, adică astăzi - moment în care firma chineză se va întâlni cu fanii și va lansa o serie de noi produse

Începutul lunii noiembrie ne-a adus și vestea că Xiaomi pregătește un eveniment pe data de 8 decembrie în New York, adică chiar astăzi - moment în care se va întâlni cu fanii pentru a le prezenta cele mai proaspete smartphone-uri din portofoliu dar și pentru a lansa noi produse smart. De asemenea, aflăm că ieri a fost organizat și un eveniment de tip Mi Fan care a avut rolul de a crea buzz pentru compania chineză care încearcă să pătrundă pe piața din SUA încetul cu încetul.

Xiaomi

Suntem informați că la fan meeting-ul de ieri organizat în New York au participat sub 700 fani ai brandului chinez și că la fața locului au fost prezentate diferite dispozitive aflate în portofoliul companiei la ora actuală. Au fost afișate produse smart precum becuri inteligente, prize inteligente, un proiector laser, dar și alte dispozitive conectate la platforma IoT Xiaomi 

Au avut loc și lansări de produse (Mi Wireless Charging Pad, Mi Robot Builder Rober, Mi Home Security Camera) care vor sosi la vânzare în lanțul de magazine Walmart. Pe lângă acestea, Xiaomi vinde deja în SUA setul TV Box numit Mi Box S, iar cu ocazia acestui eveniment, are loc și o reducere astfel că rivalul de Chromecast Ultra ajunge să coste doar 40 dolari.

Xiaomi are în plan ca astăzi să le arate fanilor din NY și telefoanele Mi Mix 3, Mi A2, Mi 8, dar și pe celebrul Pocophone F1 despre care aflam că a fost vândut în 700.000 unități de la debut și până acum. Legat de strategia Xiaomi, observăm faptul că firma chineză ia lucrurile încetul cu încetul și optează ca pentru început să cucerească publicul prin produsele smart home.

Mulți afirmă că această abordare este o bună idee, asta pentru că piața smartphone din SUA este foarte saturată la ora actuală. De asemenea Xiaomi are nevoie de aprobări din partea autorităților pentru a ajunge a-și vinde produsele din zona mobile, ceva ce pentru moment pare destul de greu de obținut ținând cont de interzicerile impuse brandurilor chineze precum Huawei și ZTE.

OnePlus pe de altă parte nu a avut probleme în a face asta, obținând chiar parteneriate cu operatorii locali pentru a-și vinde flagship-ul OnePlus 6T. Așteptăm să vedem care este următorul pas pe care Xiaomi îl va face în SUA, o piață unde greii chinezi au dificultăți în a pătrunde.

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×