Huawei se aliază cu Superman, Black Widow şi Messi, ia în serios provocarea de a depăşi Apple şi Samsung

1.635 ori
<b>Huawei se aliază cu Superman, Black Widow şi Messi, ia în serios provocarea de a depăşi Apple şi Samsung</b>Lansarea lui Huawei P9 de miercuri a &icirc;nsemnat mai mult dec&acirc;t puteţi crede la prima vedere. Iniţial am spune că un producător chinez de top a lansat două smartphone-uri noi. De fapt o companie gigantică a intrat &icirc;ntr-o nouă etapă...

Lansarea lui Huawei P9 de miercuri a însemnat mai mult decât puteţi crede la prima vedere. Iniţial am spune că un producător chinez de top a lansat două smartphone-uri noi. De fapt o companie gigantică a intrat într-o nouă etapă a evoluţiei sale, fiind gata de a se duela cu Samsung şi Apple.

Am aflat cu surprindere ieri că Huawei a cheltuit pe cercetare şi dezvoltare 9 miliarde de dolari anul trecut, în condiţiile în care Apple a cheltuit 8 miliarde. De aceea nu ar trebui să ne mire faptul că primim o cameră duala confirmată deja ca excelenta din primele mostre ale lui P9 şi de parteneriatul cu Leica, care a fost o mişcare strălucită.

Huawei are ambiţii mari pentru 2016, după un 2015 în care a vândut peste 100 de milioane de smartphone-uri, depăşind clar Xiaomi şi Lenovo/Motorola. Cu Lionel Messi ca imagine şi cu analiştii şi experţii prezicând o creştere însemnată în perioada următoare, Huawei e pe cai mari. Şi a evoluat foarte mult şi în zona de marketing şi advertising.

Dacă în urmă cu câţiva ani aveau o campanie de awareness, care învaţă publicul cum să pronunţe "Hu-a-wei", acum Huawei primeşte contribuţia actorilor de la Hollywood pentru promovare. Astfel rezultă un spot cât un scurt metraj, cu Scarlett Johansson (Black Widow din Avengers) şi Henry Cavill (Man of Steel şi Batman vs Superman).

Mai multe decât atât, actorul care îl joacă pe Superman s-a aflat pe scena la Londra pentru a prezenta telefonul Huawei P9. Gândiţi-vă puţin... cum poate Apple concura cu o companie care îi are pe Superman şi Messi că aliaţi? HTC îl înregimentase pe Robert Downey Jr/ Iron Man, dar campania să promoţională a eşuat, în vreme ce Samsung se asociază cu Lil Wayne şi Rihanna, care au mai degrabă imagini de rebeli şi "copii teribili".

Şi dacă ne uităm la posterele şi ambalajele Huawei, la întreaga campanie cu hashtagul #OO înainte de lansarea lui P9, o să vedem mereu concizie, originalitate şi dorinţa clară de ascensiune. Fără termeni pompoşi că la Apple, fără clipuri cu un inginer pe fundal alb vorbind despre inovaţii şi fără orchestrele Samsung şi PR stunts.

În vreme ce LG s-a poziţionat pe "divertisment" şi are o abordare adolescentină a pieţei cu LG G5, Huawei merge pe "cel mai bun", "cel mai mare", când vine vorba de actori, fotbalişti, vânzări, practic orice le defineşte brandul. Şi îşi ţin aproape şi comunitatea de fani şi colaboratori, astfel că persoanele care au participat la beta testingul Android 6.0 Marshmallow pentru terminalele Huawei au primit cadouri în ultimele zile.

Compania chineză se pricepe să şi fidelizeze nucleul dur al clienţilor şi fanilor. Viitorul se anunţă tare interesant şi va fi deranj mare pe podiumul producătorilor de smartphone!

Material Video Promovat:

Teste acoperire și viteză 5G în București prin Speedtest Ookla, în rețeaua Orange

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×